“Lekker”

Geclassificeerd als nr. 7 van 29 Restaurants in Kolimbia
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
25 mei 2018 beoordeeld

Vriendelijke bediening. Menu zelf samenstellen is geen probleem.
2 x lekker gegeten. Pizza, Gyros, Visschotel ales goed bereid en lekker.

Datum van bezoek: mei 2018

11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten voor een goede prijs. Heel veel keus. Vriendelijke personeel die een gezellig praatje komen maken. Erg schoon! Zeker aan te raden!

9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf de eerste dag werden we heel vriendelijk geholpen en kregen we heerlijk eten voorgeschoteld. Pizza, spaghetti, kip, gyros en de salades waren heerlijk. Absoluut een aanrader. Prijs-/Kwaliteitsverhouding is meer dan uitstekend!

9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier bijna elke dag van onze vakantie gegeten. Het eten is heerlijk, het personeel is zeer vriendelijk en het is zeker niet duur! Zeker voor herhaling vatbaar!

9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je word met open armen ontvangen in dit restaurant en het eten is ook erg lekker voor een goeie prijs

Reizigers die Nikos Pizzeria Restaurant bekeken, bekeken ook

Afandou, Rhodes-Stad

In Nikos Pizzeria Restaurant geweest? Deel je ervaringen!