“Aanrader”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
26 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgebreide kaart en vriendelijke bediening! Waar voor je geld en de gerechten worden er niet doorheen gejaagd wat op sommige plaatsen echt wel het geval is. Dan krijg je het hoofdgerecht al terwijl je nog met je voorgerecht bezig bent. Wij komen zeker terug

Datum van bezoek: mei 2019

5 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons eerste restaurant op Rhodos na onze aankomst. We zijn er gastvrij ontvangen en hebben er lekkere griekse specialiteiten gegeten voor een democratische prijs.
Hier komen we zeker terug. Voor jong en oud lekkere gerechten.

Datum van bezoek: juli 2018
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leukste restaurantje in de hoofdstraat van Kolymbia. Griekse stijl, erg vriendelijke bediening, lekker gegeten.

Datum van bezoek: augustus 2017
3 augustus 2017 beoordeeld

Niet tevreden over AI in hotel, hier 2x heerlijk gegeten, aardig personeel, heerlijke mixed grill gegeten

Datum van bezoek: juni 2017
18 mei 2017 beoordeeld

Samen met mijn vriendin hier gegeten. De ontvangst was heel hartelijk. Vervolgens kregen we een soort van welkomstdrankje.
Het voorgerecht en het hoofdgerecht waren heerlijk. En dat alles tegen een scherpe prijs. Voordat we weggingen kregen we nog een zoetigheidje.
Ook het restaurant en de inrichting zijn gezellig en knus.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Taverna Manolis bekeken, bekeken ook

In Taverna Manolis geweest? Deel je ervaringen!