“Heerlijk gegeten in ongedwongen sfeer”
Beoordeling van Taverna Manolis

Taverna Manolis
Geclassificeerd als nr. 9 van 29 Restaurants in Kolimbia
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leukste restaurantje in de hoofdstraat van Kolymbia. Griekse stijl, erg vriendelijke bediening, lekker gegeten.

Datum van bezoek: augustus 2017

3 augustus 2017 beoordeeld

Niet tevreden over AI in hotel, hier 2x heerlijk gegeten, aardig personeel, heerlijke mixed grill gegeten

Datum van bezoek: juni 2017
18 mei 2017 beoordeeld

Samen met mijn vriendin hier gegeten. De ontvangst was heel hartelijk. Vervolgens kregen we een soort van welkomstdrankje.
Het voorgerecht en het hoofdgerecht waren heerlijk. En dat alles tegen een scherpe prijs. Voordat we weggingen kregen we nog een zoetigheidje.
Ook het restaurant en de inrichting zijn gezellig en knus.

Datum van bezoek: mei 2017
26 april 2017 beoordeeld

Door vertraagde vlucht late aankomst in Kolimbia. Hoe prettig is het dan dat dit restaurant ook nog om 23:30 uur een maaltijd wil bereiden en dat je op de dag van aankomst kan genieten van heerlijk tzatziki met souvlaki en een verse Griekse salade. Maar ook pizza's zijn er nog op dat tijdstip. De kaart is gevarieerd. Prettige bediening en leuk gedekte tafels. Fijne sfeer. Het enige wat duur is zijn de flessen met bruisend water € 3,50 per fles.

Datum van bezoek: april 2017
2 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Veels te veel maar echt heerlijk. Leuke griekse sfeer. We hadden 2x de mixed grill en een heerlijk wijntje de maestro

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die Taverna Manolis bekeken, bekeken ook

In Taverna Manolis geweest? Deel je ervaringen!