“Heerlijk eten. Vriendelijke bediening.”

Kostas Village Taverna Ialyssos
Geclassificeerd als nr. 21 van 111 Restaurants in Ialyssos
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten hier. Lekker traditioneel Grieks eten en vriendelijke bediening. Leuke sfeer. Goede prijs kwaliteit verhouding.

29 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onwijs leuk restaurant. De inrichting is heel mooi, het personeel vriendelijk en het eten heerlijk. Een aanrader!

25 juni 2018 beoordeeld

Op onze eerste avond in Ialyssos kwamen we bij Kostas Vollage Taverne terecht. Het was er erg gezellig met live muziek en Griekse dansers. Het eten viel wat tegen, maar dit kwam vooral omdat we dit gerecht op een andere manier gepresenteerd hadden verwacht. De smaak was wel goed. Mijn reisvriendin had wel behoefte hier nog een keer terug te komen. Ik zelf hoefde dat niet zo. Maar geen negatief gevoel achter gelaten hoor!!

19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons bezoek viel helaas tegen. Hadden goede beoordelingen gelezen. Maar het vlees was erg taai. Wel is het een leuke tent om te zien.

18 juni 2018 beoordeeld

Een paar keer gegeten, zowel Italiaans als Grieks, perfect wat bediening betreft maar voor de gerechten, beide met zorg en aandacht voor de gast.

Reizigers die Kostas Village Taverna Ialyssos bekeken, bekeken ook

In Kostas Village Taverna Ialyssos geweest? Deel je ervaringen!