Vandaag geopend: 09:30 - 22:00

vanaf US$ 28,08
vanaf US$ 33,70
vanaf US$ 33,70
Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Goed georganiseerd, en zeker aan te raden! Ook word leuke achtergrond informatie verteld tijdens het rijden.

Overal heb je voldoende tijd om alles te bezichtigen en om leuke foto's te maken!

We gingen vooral mee voor de vlindervallei. Eenmaal bij de eerste stop, kallithea stonden we verbluft van d'r mooie architectuur. Ook het uitzicht bij het Filerimos is zeer mooi!

Vooral de complimenten aan de tour begeleidster. Een zeer vriendelijke en enthousiaste vrouw!

Beoordeeld op 30 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben vandaag een tocht gemaakt naar het eiland Symi.
Eerste indruk goed.
Voldoende plaatsen aan boord.
Drie verdiepingen.
Binnen een buiten.
Bovenin heb je mooi gezicht en kan je foto, s maken.
Binnen hebben zee airco, maar het verschil met buiten was echt te groot.
Sommige mensen zaten er onder de strand lakens tegen de koude lucht.
Toiletten schoon en fris.
Als je boven zit kan je alleen voorin in de schaduw zitten.
Achterin heb je meer last van de diesel uitlaatgassen.
Stoelen zitten comfortabel.
Personeel aan boord geeft duidelijk uitleg.
Over de veiligheid in meerdere talen.
En toeristische dingen en vertrektijden info Grieks en Engels. Vertrekken fijn optijd.
Goed verzorgde dag.
Eerste stop was bij klooster, genoeg vrije tijd daar.
2e stop in Symistad.

Beoordeeld op 22 augustus 2019 via mobiele applicatie

Zeer goede begeleiding gehad van een vriendelijke gids. De moeite waard om deze stad bij gelegenheid te bezoeken.

Beoordeeld op 29 juli 2019

Een super relaxt dagje in een lekker verkoelde bus, tijdens het rijden wordt er diverse informatie verteld wat ik zelf persoonlijk wel leuk vond om te horen. Super mooie locaties. Echt een aanrader!

Beoordeeld op 24 juli 2019

leuke reis gemaakt naar Lindos. genoeg tijd om hier rond te kijken. de bus waarmee wij werden opgehaald zag er erg netjes uit, chauffeur was beide keren optijd. er werden leuke en interessante dingen verteld de weg heen en terug.
zelf ben ik snel autoziek, echter had ik daar vandaag geen last van. chauffeur rijd netjes en rustig.