“lekkerste hamburgers/ook nederlands menu (kroketten frikandellen..)”

Nirvana Sports Cafe and Grill Bar
Geclassificeerd als nr. 33 van 110 Restaurants in Ialyssos
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen, Afhalen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen, Afhalen
17 juni 2018 beoordeeld

het is een sportbar met vele tv's. erg modern. zuiverste toiletten van rhodos( dat wil toch wat zeggen). vele soorten belgische bieren tegen schappelijke prijs

5 juni 2018 beoordeeld

Nirvana, de naam is intrigerend. Denken we aan een enorme fan van Curt Cobain, of meer een mistieke ondernemer. De toevoeging sportscafe en grill bar zet ons weer met beide benen op de grond. Het ziet er zwart van de kleurenschermen met allerlei live sportuitzendingen. Ideaal om het nuttige met het aangename te verenigingen, of hoe dan ook............
Je wordt er ontvangen door heel vriendelijke gastheren die er vervolgens alles aan doen om het naar je zin te maken. Het is echt niet zitten, aanschuiven, aftikken en tot de volgende keer maar weer. Nee, ze doen oprecht hun best. En dat lukt!!
De kaart is uitgebreid. Mijn hemel wat een keuze, zelfs de frikadellen en kroketten zijn hier verkrijgbaar. Dat voelt echt niet goed, dat je hier in Griekenland 'gemalen koeienkut (Youp)' kunt eten. Over tot de orde van de dag.
We hebben heerlijk gegeten, de pizza's zijn bijvoorbeeld heerlijk. We zijn er tweemaal geweest en beide keren voldeed het eten ruimschoots aan de verwachtingen. We hebben geen wedstrijden gekeken. De schermen aan de muur waren niet storend.

12 oktober 2017 beoordeeld

Een gezellige sportbar waar je echt waar frikandellen kunt kopen en kroketten kaassouvlee kortom van die echte nederlandse friteur echt lekker. Uiteraard ook Grieks eten, maar was leuk om te ervaren en het is nog eens goed ook.

18 augustus 2017 beoordeeld

Erg gezellig bar. Als je van sport houdt en ook een nederlands hapje wil nuttigen (zoals bitterballen of frikandel) is dit een aanrader. De mensen die er werken zijn altijd in voor en praatje en brengen een gezellige sfeer. We hebben elke avond er gezeten en ze wisten wie we waren en wat we wouden eten en drinken. Erg leuke tijd gehad in deze bar. Daarnaast is de kwaliteit en prijs kwaliteit verhouding erg goed!

28 juli 2017 beoordeeld

Heel gezellig goede adequate bediening. Gaan wat betreft het eten en drinken echt voor kwaliteit! Ruime porties in zowel eten als drinken. Wij zijn er in onze 12 dagen vakantie meerdere malen geweest TOP!!!

Reizigers die Nirvana Sports Cafe and Grill Bar bekeken, bekeken ook

In Nirvana Sports Cafe and Grill Bar geweest? Deel je ervaringen!