“Heerlijk eten!”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Meerdere malen bij dit restaurant gegeten en we komen volgende week zeker terug. Erg goed eten, hardwerkende maar zeer vriendelijk personeel. Chocolade soufflé is erg lekker (als deze beschikbaar is). Anders is de cheesecake ook zeker een aanrader. Verder heb je veel variatie in hoofdgerechten. Er staat een team voor je klaar welke je op je wenken bediend. Chapeau.

3 weken geleden beoordeeld

Tijdens onze 10-daagse vakantie op Rhodos meermaals dit fantastische restaurant bezocht. En niet zonder reden: de menukaart biedt voor ieder wat wils, het eten is ontzettend lekker, de cocktails zijn fantastisch (tip: Cocktail Da Romeo - Bartenders secret) en het personeel is super gastvrij en vriendelijk. Elk etentje was een feestje!

Mochten we ooit weer teruggaan naar Rhodos, dan komen we zeker weer langs!

Hartelijke groet,

Jordy en Iris

4 weken geleden beoordeeld

Top restaurant! Wij hebben hier 2 keer gegeten in de 10 dagen dat we hier op Rhodos waren en het is echt een van de betere restaurants! Heerlijke pasta’s, de fajjita’s waren ook echt een aanrader!
In combinatie met een goede fles wijn.
Service ook uitstekend!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prima goed gegeten en super lekkere cocktails, bediening was lief en eten was er super snel. Zeker een aanrader! Top tent!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Erg vriendelijk en enthousiast personeel, er hangt een goede sfeer en het culinaire eten was verrukkelijk. Absoluut een aanrader!

Reizigers die Da Romeo bekeken, bekeken ook

Rhodos, Rhodes-Stad

In Da Romeo geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.