Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het verblijf in dit hotel was heel fijn! De kamers waren erg mooi en schoon, het personeel is heel vriendelijk. Het hotel is goed gelegen en je loopt zo het centrum in. Ook het strand is niet ver van het hotel vandaan.

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 23 juli 2018 via mobiele applicatie

Samen met mijn vrouw iedere dag het eiland rond getrokken en altijd het gevoel van thuis komen in dit fantastische hotel.
De eigenaar, een ouder stel staan iedere dag met veel liefde voor hun klanten klaar in hun hotel.
De kamers zijn schoon en goed onderhouden.
Alle benodigdheden en behoeftes zijn op loop afstand bereikbaar.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 juli 2018

We zijn net terug 30 juni en hebben 10 dagen het eiland bezocht
Om elke dag weer terug te keren naar een gezellig appartement, waar de oudere eigenaren altijd aanwezig waren
Altijd vriendelijk en echte Griekse koffie drinken bij vertrek of aankomst
Kamer altijd zeer schoon.
Dicht bij het vliegveld maar buiten de vliegroute
Veel eetgelegenheden in de buurt en gezellige drinkgelegenheden prijzen op Grieks niveau
Gratis WIFI
Zeker een aanrader als je veel bezienswaardigheden wil zien
Het strand op ca 700 meter

Kamertip: Wij hadden kamer 12 zeer rustig
  • Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 16 september 2017

dichtbij het vliegveld, makkelijk bereikbaar zeer schoon en zeer vriendelijk personeel
veel gezellige restaurants en bars in de buurt en geen overlast
dit is ideaal voor dagtrips over het eiland, bij terug komst altijd een ander restaurant om te eten verassende kamers zijn alle verschillend

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 september 2017

We hebben een heerlijk verblijf gehad bij takis hotel. Ideale ligging ten opzichte van het vliegveld. De kamer was zeer mooi en schoon. Het hotelpersoneel was behulpzaam en vriendelijk. Genoten van hun verhalen. Ideaal dat wifi gratis is (dat zie je niet vaak meer).
Supermarkt, winkels en restaurantjes allemaal in de buurt!

• Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden