19 mei 2018 beoordeeld

Heel goed hotel door een Griekse familie gerund.
Wij hadden een 2 kamer appartement met een luxe badkamer.
Werd goed schoon gemaakt.
Bedden elke dag opgemaakt en regelmatig schone handdoeken.
Zeer gastvrij en behulpzaam, niets is te veel.
Door hotelbaas 2 keer weggebracht naar het restaurant van zijn dochter "Whispers".
Ook hier zeer gastvrij, gezellig maar bovenal heerlijk gegeten.
Vlakbij vele restaurants, kleine supermarkten, en taxistandplaats.
Bushalte van en naar Rhodos stad in de buurt.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
12 mei 2018 beoordeeld

Trianta ligt in het centrum niet ver van het strand, winkels en gezellige eetgelegenheden. Elke morgen kun je vers brod kopen bij de bakker niet ver van het hotel. Zeer nette en mooie doucheruimte met een heerlijke regendouche.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer schoon en vriendelijk appartementen complex, net even buiten de drukte. Het centrum is 5 minuten lopen en het kiezelstrand met bedjes haal je met gemak binnen de 10 minuten.
Een leuk klein zwembad met barretje, waar je lekker kunt relaxen na een dagje Rhodos.
De kamers zijn echt schoon en de bedden zijn goed. Weinig last van de buren. Wij hadden kamer 103 met een enorm groot balkon, met uitzicht over het zwembad. De inrichting van de keuken laat te wensen over, maar dat hebben we vaker meegemaakt in Griekenland.
Als je iets vraagt, wordt je meteen vriendelijk geholpen. Zo was er bij ons het slot van de balkondeur stuk. Smorgens medegedeeld aan de receptie en bij terugkomt van een rondje Rhodos, was het al gemaakt.
Wil je een schone kamer net buiten de drukte, dan is dit zeker aan te bevelen...

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige Griekse familie runt dit complex. Heeeeeeel schoon grote kamers alles aanwezig. Niets is deze familie te veel om het haar gasten naar de zin te maken. Wij komen in september weer terug. Niet te groot complex en ieder jaar weer dezelfde mensen die terugkomen. Dat zegt genoeg

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Trianta hotel/appartementen is een goed hotel, zeker voor de prijs waarvoor je dit hotel of appartement kan boeken.
Eenvoudige maar schone kamer, weinig sfeervol maar redelijk goed ingericht.
Wij hadden hier een 2 kamer appartement met een groot balkon wat bijna de hele dag zon had.
Dit appartement kregen we als een gratis upgrade, we hadden een studio geboekt.
Gelegen in het wat drukkere centrum waardoor je van de nabijgelegen wegen wat geluidsoverlast kan hebben, sommige zullen zich hieraan storen maar echt hinderlijk vonden wij het niet.
Een kleine tuin met een mooi zwembad, geen gevechten om de bedjes (althans niet in deze periode).
De kamer is voorzien van de benodigde middelen om in ieder geval een eenvoudig maaltijd te bereiden en koffie e/d te maken.
In de buurt voldoende winkels en de bushalte dichtbij, naar de zee is het een kleine 10 minuten lopen.
Vriendelijk en behulpzaam personeel dus al met al een aanrader als je voor niet al teveel geld op Rhodos wilt verblijven ,

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner