“Aanspreken op straat”

Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben niet naar binnen gegaan hier. Als je bij de buurman naar buiten komt krijg je een stomme opmerking door de persoon op straat die je moet binnen praten. Dit is voor mij de reden om hier zeker niet naar toe te gaan.

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Maaltijden prima en rondom TV's met sport. Als je er van houdt prima maar ga niet voor een rustig etentje.

15 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer aangenaam verrast!!
In het begin beetje skeptisch, maar dat bleek niet nodig. Super advies over de menukaart, onwijs veel keuze. Zelfs combinaties die niet op de kaart staan.
Meerdere keren gegeten, elke keer weer super.
Qua drinken is er alles te krijgen, zelfs meerdere soorten NL Bier. Noem het op een ze hebben het.

! Aanrader!

7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na al die leuke beoordelingen gingen wij erheen! Wat een tegenvaller. Kip was droog en veel te lang gebakken, 1 halve plakje tomaat en 1 blaadje sla was de salade. Personeel veel te popi jopi. Voor ons de laatste keer

Sebastiansbar S, Ιδιοκτήτης van Sebastian's Sport Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 maart 2017

Well I am sorry that we was not good for you!! I really am, but we will try to make it much better if there is next time for you in Sebastian's bar!!

6 oktober 2016 beoordeeld

lekker om drankje te doen,als je van sport houd kan je je hart ophalen. aardig personeel.word wel overal gerookt

Reizigers die Sebastian's Sport Bar bekeken, bekeken ook

Ialyssos, Rhodes-Stad

In Sebastian's Sport Bar geweest? Deel je ervaringen!