“Heerlijk eten ”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
29 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten hier is lekker en de porties zijn groot voor een klein bedrag. De chicken souflaki special is een aanrader. Personeel is ook zeer vriendelijk.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Norse bediening en zeer matig eten (voor Griekse begrippen dus waardeloos). Het personeel zit binnen te roken aan de tafel naast ons. Bah!

4 juli 2016 beoordeeld

Dit restaurant ligt een beetje aan de buitenkant waar alle restaurants zijn gesitueerd maar is zeer zeker de moeite waard. Heerlijk eten, vriendelijk bediening en prijs/kwaliteit heel goed.

23 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon top goed eten goede bediening en gemoedelijke sfeer en lekker rustig niks moet alles mag je kunt hier ook alles krijgen kortom een leuk familie restaurant

13 augustus 2015 beoordeeld

De maaltijden zijn goed, voor een goede prijs. Voor kinderen ook goede keuze op het menu.
We voelden ons heel erg welkom. Hele hartelijke mensen, die weten hoe ze de gasten een goede tijd moeten geven.
De speelgoedauto's die we vergeten waren, werden achter ons aangebracht.

Hele goede tijd gehad en zeker een aanrader!!!!

Reizigers die Taverna Stefanos bekeken, bekeken ook

In Taverna Stefanos geweest? Deel je ervaringen!