Beoordeeld op 31 augustus 2019

Samen met een vriendin geweest. Goede kwaliteit. Schoon hotel en schoon zwembad. Vriendelijk personeel en leuk animatie team. Elke avond is er wel een activiteit wat het animatieteam verzorgt. We gaan zeker een keer terug!

Datum van verblijf: augustus 2019
hotel_responsible, Manager van Oceanis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

Dear cyriellawx,

Thank you for sharing your Oceanis Hotel experience with fellow TripAdvisor readers.

We are very happy to read that you loved your holiday at Oceanis Hotel and we met your expectations and wishes.

Oceanis Hotel family is waiting for you soon for another relaxing holiday.

Best regards

Beoordeeld op 27 augustus 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel super eten onwijs gezellige personeel wat er werk. Animatie zijn ook onwijs leuk en gezellig met kinderen .al om al het was een top vakantie we hebben echt genoten jammer dat we na huis moeten .

Datum van verblijf: augustus 2019
hotel_responsible, Manager van Oceanis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2019

Dear Desiree V,
Thank you so much for your lovely 5-star review and recommendations.

We are more than happy that you had a good stay at our hotel and that you wish to come back for a second holiday to Oceanis Hotel. Guest satisfaction is very important to us.

Thank you once again for your nice feedback. We're really happy to welcome you again.

Beoordeeld op 19 augustus 2019

Wij hebben een 10daagse top vakantie gehad in dit fantastische hotel, wij zijn een jong stel en hebben ons erg vermaakt! Goed en gevarieerd eten en verschillende thema avonden. Goede ligging er zijn in de buurt leuke winkeltjes en goede restaurant, Rhodos stad is op ong. 15 minuten rijafstand. Voor het hotel is een bushalte en bustijden zijn te verkrijgen bij de receptie (kosten 2,30 pp.) ook kan je een taxi pakken voor 9,00 pp. Wij hadden een gerenoveerde kamer op de 5e verdieping, fantastische uitzicht op zee, kamer was erg schoon, en elke dag schone handdoeken gehad, echt top!
Toen we aankwamen was de kamer overboekt, en zijn we de eerste nacht in een ander 4 sterrenhotel geplaatst, natuurlijk vervelend, maar het andere hotel was ook top. Daar in tegen hebben we wel 10 dagen gratis wifi, het kluisje op de kamer en de toeristenbelasting gratis gekregen, en werdt er voor een taxi gezorgd die er ons er heen bracht en ook weer heeft opgehaald dus super opgelost! In het bijzonder willen we Sheena, Jade en Luca bedankt voor de gezelligheid, en voorral de leuke Zumba lessen en de leuke water volleybal wedstrijden wij zij onder andere organiseerden! Ook de avond show waren leuk, zaterdags was het animatie team vrij, en werdt de avond opgevuld met een Griekse dans show. Het hotel ligt aan een prachtig strand met een lekker windje. De strandbedjes waren gratis. Het is wel een kiezelstrand maar met waterschoentje prima te doen. We komen zeker nog een keer terug bedankt!!

Kelly en Danny

Datum van verblijf: augustus 2019
hotel_responsible, Manager van Oceanis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019

Dear Kelly N,
Thank you for posting a complimentary review of your stay at Oceanis Hotel.

We are very pleased to read that your stay full of fun.

We will be sure to let our animation team, kitchen team and entire staff know how much of an impact they made on your experience.

The entire team are very much looking forward to welcoming you back on your next visit.

Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

Geweldig hotel, het eten ben ik zeer over te spreken. De animatie is goed, altijd genoeg te doen. Kamers iets verouderd maar wel goed schoon, en ze zijn bezig de boel te renoveren. En het personeel is erg vriendelijk

Dear robhO372GH,

Oceanis Hotel family is waiting for you soon for another relaxing holiday.

Best regards

Beoordeeld op 10 augustus 2019

Heerlijke vakantie gehad in Oceanis!
Lief personeel, goed en gevarieerd eten en prima kamer!
Het buffet in het restaurant ziet er geweldig uit, wij hebben vrijwel elke keer buiten kunnen eten.
Bedankt voor alles!

Datum van verblijf: augustus 2019
hotel_responsible, Manager van Oceanis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2019

Dear Annemarie D,

Thank you so much for choosing the Oceanis Hotel for your holidays.

On behalf of our entire team, we would like to say thank you for your kind words in relation to our culinary, cleanliness and our friendly team.

We are looking forward to welcoming you back again.