Beoordeeld op 1 september 2019

We hebben er net een weekje Belair opzitten. We hadden een executive kamer met zeezicht voor 3 personen geboekt. Kamer was ruim genoeg, badkamer was met inloopdouche. Wel spijtig dat er geen verluchting was in de badkamer wat na het douchen je kamer een vochtig gevoel gaf.
Het eten was elke dag zeer gevarieerd en smaakvol, personeel allemaal even vriendelijk.
Het nieuwe infinity zwembad is prachtig, overal 1.30m diep en ernaast is nog een kinderzwembadje.
Rhodos stad is gemakkelijk te bereiken met de stadsbus voor nog geen 2€ per persoon, met de taxi 9€

Beoordeeld op 31 augustus 2019

Van vrienden gehoord dat Belair een uitbreiding qua kamers had gekregen en ook eventueel beschikbaar zou zijn voor kleine conferentie groepen.
Gelukkig mocht ik een kijkje nemen in het hotel. Geweldig.
Een nieuwe vleugel, een infinity pool met een fantastisch uitzicht over de kustlijn en Turkije bij goed weer.
Daarnaast een mogelijkheid voor kleine conferenties.
Ook wordt er op het dak een bar/restaurant gebouwd, waar je ( naar mijn idee ) alleen al naartoe wilt voor het ongelofelijke uitzicht.

Beoordeeld op 20 augustus 2019 via mobiele applicatie

Afgelopen week hebben we verbleven in het hotel.
Nou voor ons was het super elke dag hebben we lol gehad met het animatie team we hebben door hun ons zelf niet hoeven vervelen!!!!
Ook was de vrouw achter de bar van het zwembad heel vriendelijk en stelde zich een beetje op als onze vakantie moeder. Elke dag vroeg ze wat we hebben gedaan en ze zorgde er ook voor dat we goed aten etc.
Met andere woorden geen min punten en alleen maar plus punten.......

Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben een prettig verblijf in Belair Beach Hotel gehad. Mooi uitzicht vanuit een executive kamer op het nieuwe zwembad en de zee. Kamer werd iedere dag goed schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Eten was goed met iedere dag een ander thema dus de nodige variatie. Personeel deed erg zijn best en was vriendelijk. We kijken terug op een fijne vakantie!

Beoordeeld op 31 juli 2019

Positief: heel mooi nieuw zwembad, mooie nieuwe vleugel met premium kamers.
Minder positief: diversiteit van het ontbijt, receptie verouderd heeft geen uitstraling. Bij de premium kamers
keek je aan de achterzijde uit op spullen die door de bouwvakkers waren achtergelaten.

Datum van verblijf: juli 2019
George M, Manager van Belair Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2019

Dear Guests

we are happy to read that we ahve managed to reached your expectations from your holidays in Hotel Belair. we would like only to promise you that we will keep on improving the hotel and its services so we will offer you , whenever you will decide to visit us again , an even better holiday experince.
With the best wishes from the staff and the management of Hotel Belair
GEORGE MORAITIS / MANAGER