“Italiaans”

Keukens: Grieks, Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een makkelijk te vinden restaurant. Er is genoeg keus op de menukaart. Wij hadden pizza, ik kon zelfs een eigen pizza samenstellen wat super was! De pizza was wel erg vet. 1 man van de bediening was wat traag, moest je alles 2 keer aan vragen of hij vergat het gewoon. De eigenaar is super.

Datum van bezoek: oktober 2017

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig een pizza gegeten..
Vriendelijke bediening, leuk restaurantje, goede prijzen en lekker eten! Aanrader voor tijdens je vakantie om tussendoor lekker een pizza of pasta te eten, veel keuze!

Datum van bezoek: september 2017
14 september 2017 beoordeeld

Na eerder bij een ander restaurant een teleurstellende pizza gegeten te hebben gingen wij bij Napoli in de herkansing.
Bediening is vrolijk en vlot.
Ruim voldoende keus aan verschillende gerechten maar wij gingen bij ons eerste bezoek voor de Pizza en dat is goed bevallen.
Gezien onze eerste ervaring hebben wij een tweede maal hier gegeten en ook toen naar volle tevredenheid.

Datum van bezoek: augustus 2017
8 mei 2017 beoordeeld

Heerlijk Italiaans gegeten voor relatief weinig geld. Zeer vriendelijke eigenaar, heel gastvrij en heerlijke keuken. Absolute aanrader.

Datum van bezoek: mei 2017
5 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je voelt je erg welkom hier! Heerlijke pizza en pasta gegeten. Eigenaar en personeel zijn zeer vriendelijk.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Napoli Pizzeria-Restaurant bekeken, bekeken ook

In Napoli Pizzeria-Restaurant geweest? Deel je ervaringen!