“Pizza gegeten”

Keukens: Grieks, Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig een pizza gegeten..
Vriendelijke bediening, leuk restaurantje, goede prijzen en lekker eten! Aanrader voor tijdens je vakantie om tussendoor lekker een pizza of pasta te eten, veel keuze!

14 september 2017 beoordeeld

Na eerder bij een ander restaurant een teleurstellende pizza gegeten te hebben gingen wij bij Napoli in de herkansing.
Bediening is vrolijk en vlot.
Ruim voldoende keus aan verschillende gerechten maar wij gingen bij ons eerste bezoek voor de Pizza en dat is goed bevallen.
Gezien onze eerste ervaring hebben wij een tweede maal hier gegeten en ook toen naar volle tevredenheid.

8 mei 2017 beoordeeld

Heerlijk Italiaans gegeten voor relatief weinig geld. Zeer vriendelijke eigenaar, heel gastvrij en heerlijke keuken. Absolute aanrader.

5 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je voelt je erg welkom hier! Heerlijke pizza en pasta gegeten. Eigenaar en personeel zijn zeer vriendelijk.

20 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Al dikwijls Italiaans gaan eten op Rhodes,maar deze maaltijden zijn hier super.andere mensen hoor ik ook super zeggen.toeval dat hier ben gaan zitten en die gaan me hier meer zien

Reizigers die Napoli Pizzeria-Restaurant bekeken, bekeken ook

In Napoli Pizzeria-Restaurant geweest? Deel je ervaringen!