TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 13 september 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben hier verbleven van 31/8 t/m 11/9/19.
+ mooi hotel en gezellige kamers (hadden zeezicht)
+ vriendelijk personeel
+ lekker eten
+ niet ver van Rhodos stad
+ locale en internationale dranken
+ gezellige openlucht bar met zicht op het zwembad

- kamers en sanitair beneden + het zwembad werden nooit deftig gepoetst.
- verlichting in het hotel niet gezellig
- s ‘avond op het terras (animatie )drinken uit kartonnen bekertjes
- geen kussens op de ligbedden
- lange wacht rij bij het inchecken

Beoordeeld op 13 september 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is in een woord top te noemen. Mooie kamers, uitstekend eten, genoeg faciliteiten en een uitgebreide animatie. We hebben hier 13 dagen mogen verblijven en ons geen enkele keer hoeven te vervelen.

Beoordeeld op 12 september 2019 via mobiele applicatie

Een top Hotel die zijn 5 sterren meer dan waard is. Personeel echt allemaal vriendelijke en hardwerkende mensen die alles doen om je een top verblijf te bezorgen. Eten is waanzinnig lekker en de keus enorm. Komen zeker nog een keer terug. Top

Beoordeeld op 12 september 2019 via mobiele applicatie

Zojuist vertrokken na 2 weken hier geslapen te hebben. Onderhoud en schoonmaak van de kamers laten te wensen over (tijdens service niet vegen/stofzuigen, bedden pas na 10 dagen verschoond) en de afwerking is nier altijd even goed, zo miste er bij check in een droog rek op ons balkon (schroeven zaten nog wel in de muur). Hier werd wel adequaat op gereageerd en 2 dagen later hing deze er weer.

Tijdens ons verblijf is er 1 lift meerdere keren en voor langere tijd mee gestopt. Maar ook wanneer deze wel werkte was de wachttijd ooit lang voordat je naar boven kan, wij hebben dan ook meerdere malen de trap genomen.

Eten is verder oke, veel eentonige smaken en vooral de lunch beneden bij het zwembad heeft weinig afwisseling. Ook hebben wij 1x gegeten in het thema restaurant, aangegeven dat 1 persoon een allergie heeft voor de paddestoelen en 1 iemand geen kaas, hier werd letterlijk niets mee gedaan. Eten werd snel achter elkaar geserveerd en de kwaliteit leek slechter dan die van het buffet restaurant.

Super service! Zowel bij de poolbar (Sofia was geweldig) als bij de receptie of in een van de restaurants, ook het assortiment aan drank valt niets van te zeggen en de service is snel en adequaat. Ze staan echt klaar voor hun gasten.

Als iemand mij zou vragen waar ze moeten slapen in Rhodos, dan zou ik het Akti Imperial zeker wel aanraden, hoop dan alleen wel dat de feedback puntjes worden meegenomen.

Beoordeeld op 5 september 2019

Het hotel is in gerenoveerde, wegens economische problemen. Alles is nieuw en het was dit jaar het 2e seizoen. Het eten is af. Dit hotel houd zich aan de Griekse keuken. Je vind er vanalles om te eten. Ontbijt heel uitgebreid. We hebben ook gereserveerd in een restaurant van het hotel, dit was inbegrepen. De mini-bar was ook inbegrepen! Met kinderen zijn ze heel goed. Erg vriendelijk personeel. Ze concentreren zich ook op het milieu! Wij hebben nooit een stoel moeten zoeken in deze periode, altijd beschikbaar. 30min wandelen van Rhodos stad en 1u van Ialyssos. Met de bus gaat ook stop voor het hotel op de hoofd weg!

Datum van verblijf: augustus 2019