“ Voor echte liefhebbers van een culinair (vis)maal”
Beoordeling van Kyanous Aegean Aromas

Kyanous Aegean Aromas
Geclassificeerd als nr. 7 van 111 Restaurants in Ialyssos
5 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kyanous (cyaan) is een visrestaurant waar met liefde en toewijding een maaltijd wordt bereid; heerlijk tonijn en zeebaars gegeten, fantastische Brownie als toetje. Alles Zo lekker, dat je het speculaasje bij de espresso bewust laat liggen om de nasmaak niet te verpesten. Aanbevolen voor alle echte liefhebbers! (Voor de prijs hoef je het niet te laten)

21 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heerlijk gegeten uiterst verzorgde opmaak van de borden, een plaatje gewoon! Met vorige beoordeling niet eens; personeel en ook de eigenaar zijn zéér voorkomend en vriendelijk. Houden juist rekening met de privacy, staan niet continu aan je tafel maar zodra je iets nodig hebt zijn ze er.
Dit restaurant is net even dat ietsje meer!

18 juni 2018 beoordeeld

niets apart, bao bun besteld 1 was goed andere keihard, is wel door het personeel goed opgepakt, , (seefood)pasta was niet gaar, saus wel lekker, taaie inktvis. irritant dat de eigenaar telkens op en neer loopt naar buiten, en dan ook alles nog in de gaten wil houden, ik snap de recensies niet, dat hier buitengewoon goed word gekookt, vonden het niets apart

12 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verse tonijn tartaar gevolgd door een perfect gebakken tonijn steak.
Mooi opgemaakte borden en een goed passende wijn.
Succes verzekerd met vriendelijke bediening.
Minpuntje: de eigenaar zat de hele avond in het restaurant met “vrienden” te roken.

22 mei 2018 beoordeeld

Alle gerechten zijn met heel veel zorg samen gesteld en de presentatie kan de test doorstaan met vergelijkbare Europeesche ster restaurants !! Chef Dimitris is een kunstenaar met eigenzinnige inbreng ! Zeer vriendelijke staff en verser kan niet ! Ik heb in heel Rhodos , zeker niet in de stad , een beter visrestaurant gevonden !!

Reizigers die Kyanous Aegean Aromas bekeken, bekeken ook

In Kyanous Aegean Aromas geweest? Deel je ervaringen!