“Lekker Italiaans gegeten”
Beoordeling van Il Forno

Il Forno
Geclassificeerd als nr. 95 van 516 Restaurants in Rhodos
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies van familie en TripAdvisor kwamen wij terecht bij Il Forno. Het ligt wat verscholen in een zijstraat en je moet even doorlopen als je het bord ziet staan - het ligt achter de keuken. Als starter kozen wij voor een bruschetta om te delen. Met als hoofdgerecht een overheerlijke lasagne en pizza salami. Al tijden niet zo’n lekkere pizza gegeten. Geef wel aan dat je het hoofdgerecht wat later wil dan het voorgerecht, want ik zat daardoor al aardig snel vol. De rosé was lekker en het personeel oké. Vond persoonlijk één iemand wat arrogant, maar dat terzijde. Al met al een dikke prima, zeker gezien de prijs.

Datum van bezoek: mei 2018

24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten hier. Pizza’s zijn top. Groot en met veel ingrediënten. Uit eigen houtoven. Ook de spaghetti marinara is heerlijk. Vol mosselen, inktvis en gamba’s. Aardige bediening. Lekkere loungemuziek op de achtergrond. Kortom, een aanrader om even buiten de toeristische route te wandelen.

Datum van bezoek: oktober 2017
16 september 2017 beoordeeld

Lekkere pisa,en spaghetti,Ook andere menu's beschikbaar.Zeer vriendelijke bediening en rustig gelegen in de oude stad.Zijstraatje van de socratesstraat.
mooie prijzen.

Datum van bezoek: juli 2017
10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gegeten. De pizza's, lasagne en tortellini boscaiola waren erg goed! Verder was de service uitstekend, zeker een aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2017
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je zin hebt in pizza of pasta is dit echt een aanrader! Als voorgerecht hadden we een salade met zalm, heerlijk. Als hoofdgerecht pizza zalm en risotto. Het eten was heerlijk en de bediening top. Wij komen hier sowieso nog een in onze vakantie.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Il Forno bekeken, bekeken ook

In Il Forno geweest? Deel je ervaringen!