“Lekker grieks eten”

Geclassificeerd als nr. 136 van 501 Restaurants in Rhodos
Prijsklasse: US$ 2 - US$ 1.144
Keukens: Grieks, Mediterraan
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten voor leuke prijzen. Zeer vriendelijke eigenaar/ober. Hij gaf ons een rondje van de zaak nadat wij zijn specialiteit van het huis hadden geprobeerd.

24 juni 2017 beoordeeld

Wat een wandel- en zoektocht in de stad al niet oplevert! Probeer je een vriend terug te vinden, bestaat de zaak waar hij werkte niet meer! Dan maar ergens anders eten!
Zo schuin achter de Casino langs de weg kwamen we bij Dama terecht. Ha, eerst liepen we voorbij, maar iets trok toch onze aandacht. Gewoon de setting. We bestelden een soort combinatie van de kaart met Griekse salade, Calamares en een ouzo erbij! Nou!
Je weet niet wat je overkomt....zo lekker. De ouzo was goed, de Calamares was TOP, geen rubber geen elastiek, maar zoals het hoort! Klasse! De verse salade maakt het af. En ja, van de vriendelijke man kreeg ik ook nog een souma erbij. De smile op onze gezichten werkten bij voorbijgangers de nieuwsgierigheid, gingen zitten en bestelden....inderdaad het hetzelfde. Zeer goed eten, goede prijs (en dat voor in de stad!). Moet je echt geweest zijn! Kali orexi!

12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangen met zeer smakelijk eten voor een zeer schappelijke prijs. Een AANRADER.!!

Een TripAdvisor-lid
6 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader , vriendelijke mensen, lekker eten, aarzel niet om iets te vragen , de beste doĺmades in Rhodos grtjes Jan en Carine uit Oostkamp

1 oktober 2016 beoordeeld

Met z'n viertjes heerlijk gelunched bij Dama. Heel vriendelijk ontvangen door de baas en op zijn advies o.a. de inktvisringetjes gegeten. Heerlijk zacht en voortreffelijk bereid.
Ook de rekening was zeer vriendelijk en we genoten ook nog van een afscheidsdrankje van 's huis. Wij kunnen dit restaurantje zeer aanbevelen.

Reizigers die Dama greek restaurant bekeken, bekeken ook

In Dama greek restaurant geweest? Deel je ervaringen!