“Beste avontuur ooit”
Beoordeling van Rhodes Adventures

Rhodes Adventures
Geclassificeerd als nr. 1 van 46 Outdooractiviteiten in Rhodos
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Voedsel te koop, Activiteiten voor jonge kinderen, Activiteiten voor oudere kinderen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze off road trip mag je echt niet missen.
De mensen en de omgeving zijn waanzinnig. De gidsen zijn erg gezellig en maken leuke grappen en vertellen veel over de omgeving.
Vooral de 2 gidsen die ons begeleid hebben gedurende de tour. (Pocahontas en monkey) zo worden ze genoemd.
Hun waren echt super tof tijdens de tour.
Thankyou for this great adventure.

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze trip mag je niet missen op Kos. Deze safari brengt je op mooie plekken op het eiland. On- en of road. Geweldig dag gehad met diversen stellen. De crew met één woord Fantastisch te omschrijven. Met veel enthousiasme, humor en bereidwilligheid van Dimitri, mister Wilson en Rafaël is de dag omgevlogen....... wij hebben enorm genoten. Onze oprechte dank. Marco en Elly

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super team met Rafael, Dimitri en mr. Wilson. Onderweg goede uitleg. Zeker aan te raden deze jeepsafari op Kos.

13 mei 2018 beoordeeld

We (gezin met 2 kinderen van 13 en 10) hebben op Rhodos een Jeep-safari gemaakt met Stavros als chauffeur. Het team van Rhodes Adventures is echt op elkaar ingespeeld en maakt er voor alle deelnemers (of je nu zelf rijdt of niet) een onvergetelijke dag van.
Een echte aanrader!

Bekijk meer beoordelingen
9 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben n geweldige dag gehad met Dimitris, Wilson en Carolien. Mooie omgeving, avontuurlijke reis en heel veel lol. Perfecte manier om te zorgen dat je niet bang zou worden. Zeer professionele chauffeurs! Zeer zeker de moeite waard.

(Als t mogelijk is dan zet ik dit ook nog op de pagina van jeepsafari Kos)

Reizigers die Rhodes Adventures bekeken, bekeken ook

In Rhodes Adventures geweest? Deel je ervaringen!