“Echt gaaf”
Beoordeling van Rhodes Adventures

Rhodes Adventures
Geclassificeerd als nr. 1 van 46 Outdooractiviteiten in Rhodos
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor jonge kinderen, Activiteiten voor oudere kinderen, Voedsel te koop
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super team met Rafael, Dimitri en mr. Wilson. Onderweg goede uitleg. Zeker aan te raden deze jeepsafari op Kos.

13 mei 2018 beoordeeld

We (gezin met 2 kinderen van 13 en 10) hebben op Rhodos een Jeep-safari gemaakt met Stavros als chauffeur. Het team van Rhodes Adventures is echt op elkaar ingespeeld en maakt er voor alle deelnemers (of je nu zelf rijdt of niet) een onvergetelijke dag van.
Een echte aanrader!

9 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben n geweldige dag gehad met Dimitris, Wilson en Carolien. Mooie omgeving, avontuurlijke reis en heel veel lol. Perfecte manier om te zorgen dat je niet bang zou worden. Zeer professionele chauffeurs! Zeer zeker de moeite waard.

(Als t mogelijk is dan zet ik dit ook nog op de pagina van jeepsafari Kos)

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel fijne daguitstap gehad samen met vrouw en kind. Je ziet heel veel van het binnenland en krijgt nog nuttige info ook. De vergezichten zijn de moeite. De ervaring als rijder is ECHT de moeite waard. Begeleiding is ook super, professioneel en grappig!

Bekijk meer beoordelingen
4 mei 2018 beoordeeld

Sinds dit jaar tourt Rhodes Safari ook op het eiland Kos waar ik met mijn dochter van 14 jaar heb verbleven. De jeepsafari was een geweldig leuke ervaring. Plekjes gezien waar we anders nooit zouden zijn gekomen. Grappen en grollen onderweg zorgden voor een leuke sfeer. Tegelijkertijd merk je dat het team met Rafaël, Wilson en Dimitros zeer professioneel is. Echt goede chauffeurs waardoor het ook veilig voelde. Ondanks mijn hoogtevrees.

Carolien B, Owner van Rhodes Adventures, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2018

Beste Bertha,

Geweldig om te horen! Een goed begin voor ons team op Kos!! Hoop jullie nog een keer te ontmoeten!

Reizigers die Rhodes Adventures bekeken, bekeken ook

In Rhodes Adventures geweest? Deel je ervaringen!