22 september 2017 beoordeeld

Vraag me af waarom ik bij dit hotel de neiging heb om een slechte beoordeling te schrijven. Appartement is best goed. Goed, niet heel modern maar je bent natuurlijk nauwelijks op je kamer. Het is schoon en de douche is prima. Zelf de bedden zijn voor Griekse begrippen goed te noemen. Niet keihard.. Ik denk dat jet slechte gevoel komt door het receptiepersoneel werkelijk ongeïnteresseerd en zelfs onvriendelijk te noemen. Ze vonden mij maar lastig dat ik aangaf dat het toilet niet doorspoelde... Ook andere gasten hoorde ik klagen over de dames van de receptie. Jammer, wamt dit hotel ligt op nog geen 5 minuten van de oude stad. Veel Scandinavische gasten. Leuk zwembad met ietwat gammele ligbedden. Er is altijd plaats bij het zwembad.. Zowel in de zo'n als schaduw. Wij hadden een kamer aan de straatkant. Veel verkeerslawaai maar met de ramen dicht hoor je niets meer. Dus goed geslapen. Goed werkende en erg stille airco. Ontzettend lieve schoonmaaksters. Misschien kunnen de receptiedames bij hen in de leer

Verbleef: september 2017
1  Bedank A. Douma M
28 augustus 2017 beoordeeld

Wij hebben hier 14 dagen doorgebracht.De ligging is geweldig, 5 minuten lopen naar de oude stad. Het hotel is eenvoudig, ontbijt matig, kamer gedateerd maar wel ruim. Hele slechte bedden die voor mensen langer dan 1,80m ook veel te klein zijn. Wij lagen letterlijk op de veren die in onze rug staken. Schoonmaak matig (wij hadden 5 dagen lang dezelfde vieze plekken op de vloer en tafel zitten) en men doet ontzettend moeilijk als je een extra handdoek vraagt. Zelfs op de dag van vertrek toen wij gebruik wilden maken van de openbare doucheruimte moesten wij de vuile handdoek van de vorige dag gebruiken en kregen wij geen schone handdoeken. Dit was normaal in het hotel. Afstand naar het strand en de nieuwe stad is 25 minuten lopen maar goed te doen. Geen last gehad van lawaai dus een rustig gelegen hotel. Voor de prijs die je betaald mag de service zeker omhoog! Prima verblijf gehad maar al met al geen hotel om nog eens te verblijven.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
21 augustus 2017 beoordeeld

Goed complex. Niet super de luxe, maar netjes en goed onderhouden. Zeer vriendelijke medewerkers. Bedden prima. Klein supermarktje aanwezig in complex. Locatie is helemaak goed, namelijk vlakbij de oude stad en de haven. Ik kan het complex van harte aanbevelen.

Kamertip: Mooi uitzicht vanaf het dakterras.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel servis en mensen heel vriendelijke graag zien jou terug
Kamers zijn quality best bediening doen hun best om jou te vermaken receptionisten van bar bediening ook van het kleine supermarkt heel vriendelijke personeel altijd met het gelag in het gezicht kamer dagelijks schoon gemakt mensrn hebben goed tijd van hun vakantie mooi uitzichten van park haven en oud stad.
Verder is ern 4 ster hotel .Mooi voor gezinnen met kleine kinderen .Restaurant is altijd open ook het bar van het zwembad
Ja is leuk om daar te boeken .
10 minuten loopafstand van het oud stad en precies overkant is het strand
Voor mijn 10 sterren!!!
Mvg Dimitris petsas

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
28 juli 2017 beoordeeld

Aan het personeel ligt het niet. Aan de reisorganisator des te meer. Het gaat hier om een wat ouder hotel, dat ogenschijnlijk recent een nieuw laagje verf gekregen heeft. Wij zaten in een soort appartementje, een zitgedeelte, slaapkamer, keukenblokje met koelkast en kookplaten en badkamer.
Laat ik vooropstellen, dat vrijwel alles werkt. Het is alleen allemaal wat ze in de brochures noemen, eenvoudig.
Ik heb er 4 nachten doorgebracht. Vanwege de ongelooflijk slechte bedden elke nacht een paar keer wakker geweest en elke ochtend de eerste uren rondgelopen met rugpijn.
Ook het bijbehorende onbijt is eenvoudig en dat is eigenlijk nog een understatement.
De ligging is geweldig. Een poort naar de oude stad is op een paar honderd meter lopen en ook de haven is op loopafstand.
Maar het bedrag dat ik voor deze stedentrip heb betaald, gaat de prijs/kwaliteit verhouding hier helaas te boven....

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner