Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 99 per nacht.

• Zwembad
Dionysos Hotel(Rhodos)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 21/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 227 per nacht.

Orbitz.com
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 156 per nacht.

TripAdvisor
17 augustus 2017 beoordeeld

we waren 2 dagen overboekt, en dus 2 dagen in een ander hotel geplaatst. zaterdag ochtend aangekomen en welkom geheten, via de receptie kregen we de 10E terug van de taxi en daarna zijn we gaan onderhandelen over de compensatie. de wifi voor de kids en het kluisje in de kamer gratis voor zolang het verblijf duurde, prima opgelost avra beach ! Om 1230u konden we de kamer in, 501 op de bgg, prima kamer alleen wel bijzonder dat de airco in het onderste deel zit en niet dwars tussen beide kamerhelften, nu had maar 1 deel van de kamer er wat aan em savonds als je ging slapen moest de airco echt uit anders was je dag erna bevroren...bedden prima, wel een kiezelhard kussen, kamers ruim te noemen, niet luxe maar functioneel, goeie douche met krachtige straal en altijd warm water, ook fijn.
het ontbijt - ruim en overdadig alles altijd voorradig ook als je om 925u binnen wandeld, wel een tip voor het hotel, voer iets van een langslapersontbijt in met een iets kleiner assortiment.
de lunch - grandioos met altijd veel keus in warme en koude gerechten, gyros altijd aanwezig, heerlijk fruit en dessertjes, top !
het diner - voor ieder wat wils, persoonlijk vondt ik de lunch beter, wel een tip voor het hotel, met thema dagen zoals visdagen is er niks anders te krijgen dan vis behalve een plakje rollade dat is wel wat karig, jammer.
drinken bij de maaltijden, fris wijn en bier. wel vreemd dat ze bij de zwembadbar Pepsi geven en bij de maaltijden een soort lidl merk...
bars bij het zwembad - prima assortiment bier en wijn, alleen de drankbar geeft geen fris die moet je bij de andere bar halen daar staat het frisdrank apparaat, tip voor het hotel, zet bij de drankbar ook een frismachine neer , nu moet je als gast 2x in de rij staan.
avondbar - binnen, goeie lekkere cocktails en longdrinks, gereed in een goeie snelheid. bij de buitenbar moet je afhankelijk van de barkeeper wel een tijdje wachten, assortiment is hetzelfde.
strand - kiezels en keien neem slippers mee tot de waterlijn veel stroming in de zee wel prachtig helder water.
zwembad - afgesloten babybadje, bubbelbad, aflopend rolstoelplatform, trap aan het begin, zwembadwater schoon ondanks de grote hoeveelheid luchtbedden etc in het water. in de middag altijd waterpolo in het voorste deel (1500u) !
Animatie - topteam, zeer enthousiast, ze vragen altijd of je mee wil doen, maar nee is nee en ze zeuren daarna niet door. onze kinderen (10 & 14) hebben een supertijd met ze gehad (voetbal, jeu de boule, darten, cocktailgames, pingpong, dansen, etc....)
Ligging - buiten de stad, op een paar minuten lopen wel wat winkeltjes en restaurants en een goeie live music bar. voor 10E zit je midden in Rhodos stad, als je het hotel laat bellen kost het 13E, heel apart.
Watersport - mogelijk op het strand, waterski, ringos, parasailen, drijfschijven, wel prijzig maar superleuk om te doen.

Al met al : HELE GROTE AANRADER !

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
AvraBeach, Public Relations Manager van Avra Beach Resort Hotel - Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2017

Dear robertZ72,
We would like to warmly thank you for the positive feedback provided following your stay with us.
We are extremely happy to know that you had an enjoyable experience and would like to assure you that your comments are of a great value to us.
We have certainly taken your comments under serious consideration and rest assured that we will continue to improve guest experience.
Please accept our sincere apologies and allow me to make all proper arrangements for your next stay with us.
For the whole team it would be a pleasure to welcome you back at our hotel!

Kind regards,
Maria Christodoulou,
Public Relations of Avra Beach.

16 augustus 2017 beoordeeld

Na een aantal jaren een All-in vakantie in Turkije te hebben gehad was dit een verademing. Niet verwacht dat een relatief klein All-in hotel zo leuk kan zijn.
Ligt direct aan het kiezel strand met over het algemeen een heerlijk wind vanuit zee. Er zijn voldoende ligbedden beschikbaar. Van "gereserveerde" ligbedden waarop ca 08:00 uur niemand aanwezig is worden de handoeken verwijderd.

Het restaurant en overdekt terras zou afgelopen jaar vernieuwd zijn en is dan ook prachtig. Het eten in het restaurant bied meer dan voldoende afwisseling van over het algemeen heerlijk eten.

De kamer (in het oude gedeelte) is misschien wel gedateerd maar is schoon en prima onderhouden. Over het algemeen ben je ook niet veel op je kamer dus dat maakt dan ook niet veel uit. Handdooeken worden elke dag vernieuwd.

Het activiteiten team is erg actief en leuk geweest.

Wij hebben genoten van onze vakantie bij AVRA beach.

Kamertip: Het nieuwere gedeelte is moderner dan het oude gedeelte van het hotel
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
AvraBeach, Public Relations Manager van Avra Beach Resort Hotel - Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2017

Dear Albert D,
Thanks a lot for sharing your recent experience with the readers of TripAdvisor. Your positive comments are valuable to us as they give us strength to continue delivering the highest quality of services.
We appreciate your kind comments about our excellent location, very good facilities and service from our genuine, warm and friendly staff.
We hope to have the pleasure of welcoming you back at Avra Beach Resort.
Best Regards,
Maria Christodoulou.

10 augustus 2017 beoordeeld

Ondanks dat we rond middernacht met een grote groep aankwamen werd er direct gezorgd voor kleine hapjes en dranken aan de beachbar zodat de receptie zonder stress kon inchecken... daar begon de vakantie al voortreffelijk mee.

De kamer was een standaard hotelkamer maar de bedden waren goed en de badkamer goed schoon. En de airco werkte prima. Er liggen zwembadhanddoeken klaar om mee te nemen.

Het allinbuffet was elke dag voortreffelijk en goed gevuld. De bediening was efficient, attent en vriendelijk en er was altijd ruimte genoeg voor een zitplaats. Ook rond het zwembad en aan de zee en in de beachbar was altijd wel een bedje te vinden. Parasols staan vast, dus die zijn lastiger...:) Maar ach... je komt voor de zon toch?

De animatie is heel gezellig en doen erg hun best. Vermakelijk dans en muziek rond het zwembad en de kleintjes hebben een apart plekje in de schaduw van bomen. Ook teamspelletjes worden elke dag georganiseerd. Toegankelijk voor jong en oud. De koffie bij het zwembad is uitstekend en de hele dag door staan er koekjes, broodjes, ijsjes en andere kleine hapjes vers klaar. Er wordt echt hard gewerkt door het personeel!

Avra Beach is ook een goede uitvalsbasis om meer van het eiland te zien. De bus naar Rhodos direct voor de deur, kaartjes te koop bij het supermarktje. En een prima autoverhuurbedrijf zit er naast. Wegrijden en parkeren voor de deur dus! De kwaliteit van de gehuurde autos was prima en de prijs en service ook.

Kortom wij hadden een onbezorgde zonvakantie met genoeg vertier en wij bedanken het personeel van AVRA Beach voor hun onvermoeide inzet en goede zorg!

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
AvraBeach, Public Relations Manager van Avra Beach Resort Hotel - Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2017

Dear Miranda,

Thank you for this brilliant review regarding your recent stay with us. We do take pride in catering to our guests needs the best way we can and we are thankful for your wonderful comments. Thank you very much for recommending Avra Beach to other travelers. Will be our great pleasure to welcome back you and your family!
Warm regards from Avra Beach!
Maria Christodoulou.

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dikke 10 voor alles! Mooie infrastructuur, zeer vriendelijk personeel, hygiënisch, eten super!
Één van de weinige hotels dat dadelijk aan het strand ligt. Strandbar is machtig. Strandbedjes meer dan voldoende.
Dut hotel ligt aan de West-kust. In juli en augustus een groot voordeel: voortdurend een windje! Nodig voor de hoge temperaturen. Aan de oostkust is vrijwel geen wind en dus heet!

Bus naar Rhodos stad stopt voor de deur en duurt ongeveer een kwartiertje.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
AvraBeach, Public Relations Manager van Avra Beach Resort Hotel - Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2017

Dear valued guest,
Thank you ever so much for taking the time to review our hotel on Tripadvisor.
We are delighted to read that you have enjoyed the hotel’s services and facilities and that you had a nice stay overall.
It was our pleasure to have you staying with us in Avra Beach. We were very glad to hear that you had an enjoyable stay!
This will certainly motivate our team to continue delivering the best service to all our guests! It is always very rewarding to receive such compliments ensuring that every guest leaves with great satisfaction, our main commitment is your entire satisfaction and all the staff is focused on that.
Our guests are the most important component to create the big family that our hotel is, we would like to thank you for giving us the opportunity to host you in our hotel and specially to be part of this family.
We hope to have the pleasure to welcome you back in Avra Beach Resort next year should your future travel plans call for a trip to Rhodes.
Kindest regards,
Maria Christodoulou,
Public Relations.

3 juli 2017 beoordeeld

Wij vonden dit een heel fijn hotel met een hele mooie ligging gelijk aan zee.
We hadden een fijne familie kamer, op de begane grond met uitzicht op het zwembad. Super fijn met 2 kinderen.
Het eten was niet super, maar daar kan je altijd wel iets op aanmerken. Wij waren er 2 weken dus dan is het logisch lijkt mij dat je dan weleens ergens anders gaat eten. Er zat gewoon niet veel variatie in, maar dat is eigenlijk het einige minpuntje. De kamers zijn heel standaard, maar zeker ruim genoeg met 2 kinderen en het word ook heel goed schoon gehouden.
Voor ons was het pluspunt zeker de ligging, maar helemaal het animatieteam!
Wat hebben onze kinderen een topvakantie gehad mede dankzij hun! Iris, de enige Nederlandse van het team is echt heel goed met de kinderen. En niet alleen zij, maar de rest is ook gewoon top. Monica, een zweedse was voornamelijk aanwezig bij de kidsclub, en ondanks de taalbarriere vond mijn zoontje haar super lief!
Ze werken allemaal keihard om het iedereen naar hun zin te maken.
Ik zou hier zeker nog wel een keertje terug gaan.

• Verbleef: juni 2017, reisde met familie
AvraBeach, Public Relations Manager van Avra Beach Resort Hotel - Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juli 2017

Beste gast,

Vriendlelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Tevens hartelijk dank voor uw positieve reactie over ons hotel. Wij zijn blij dat u genoten heeft van ons eten en onze service. Wij zullen ons personeel op de hoogte brengen van uw complimenten. Wij hopen u van harte nog eenste mogen begroeten.

Met vriendlelijke groeten,

Maria Christodoulou