10 augustus 2017 beoordeeld

Ondanks dat we rond middernacht met een grote groep aankwamen werd er direct gezorgd voor kleine hapjes en dranken aan de beachbar zodat de receptie zonder stress kon inchecken... daar begon de vakantie al voortreffelijk mee.

De kamer was een standaard hotelkamer maar de bedden waren goed en de badkamer goed schoon. En de airco werkte prima. Er liggen zwembadhanddoeken klaar om mee te nemen.

Het allinbuffet was elke dag voortreffelijk en goed gevuld. De bediening was efficient, attent en vriendelijk en er was altijd ruimte genoeg voor een zitplaats. Ook rond het zwembad en aan de zee en in de beachbar was altijd wel een bedje te vinden. Parasols staan vast, dus die zijn lastiger...:) Maar ach... je komt voor de zon toch?

De animatie is heel gezellig en doen erg hun best. Vermakelijk dans en muziek rond het zwembad en de kleintjes hebben een apart plekje in de schaduw van bomen. Ook teamspelletjes worden elke dag georganiseerd. Toegankelijk voor jong en oud. De koffie bij het zwembad is uitstekend en de hele dag door staan er koekjes, broodjes, ijsjes en andere kleine hapjes vers klaar. Er wordt echt hard gewerkt door het personeel!

Avra Beach is ook een goede uitvalsbasis om meer van het eiland te zien. De bus naar Rhodos direct voor de deur, kaartjes te koop bij het supermarktje. En een prima autoverhuurbedrijf zit er naast. Wegrijden en parkeren voor de deur dus! De kwaliteit van de gehuurde autos was prima en de prijs en service ook.

Kortom wij hadden een onbezorgde zonvakantie met genoeg vertier en wij bedanken het personeel van AVRA Beach voor hun onvermoeide inzet en goede zorg!

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
AvraBeach, Public Relations Manager van Avra Beach Resort Hotel - Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2017

Dear Miranda,

Thank you for this brilliant review regarding your recent stay with us. We do take pride in catering to our guests needs the best way we can and we are thankful for your wonderful comments. Thank you very much for recommending Avra Beach to other travelers. Will be our great pleasure to welcome back you and your family!
Warm regards from Avra Beach!
Maria Christodoulou.

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dikke 10 voor alles! Mooie infrastructuur, zeer vriendelijk personeel, hygiënisch, eten super!
Één van de weinige hotels dat dadelijk aan het strand ligt. Strandbar is machtig. Strandbedjes meer dan voldoende.
Dut hotel ligt aan de West-kust. In juli en augustus een groot voordeel: voortdurend een windje! Nodig voor de hoge temperaturen. Aan de oostkust is vrijwel geen wind en dus heet!

Bus naar Rhodos stad stopt voor de deur en duurt ongeveer een kwartiertje.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
AvraBeach, Public Relations Manager van Avra Beach Resort Hotel - Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2017

Dear valued guest,
Thank you ever so much for taking the time to review our hotel on Tripadvisor.
We are delighted to read that you have enjoyed the hotel’s services and facilities and that you had a nice stay overall.
It was our pleasure to have you staying with us in Avra Beach. We were very glad to hear that you had an enjoyable stay!
This will certainly motivate our team to continue delivering the best service to all our guests! It is always very rewarding to receive such compliments ensuring that every guest leaves with great satisfaction, our main commitment is your entire satisfaction and all the staff is focused on that.
Our guests are the most important component to create the big family that our hotel is, we would like to thank you for giving us the opportunity to host you in our hotel and specially to be part of this family.
We hope to have the pleasure to welcome you back in Avra Beach Resort next year should your future travel plans call for a trip to Rhodes.
Kindest regards,
Maria Christodoulou,
Public Relations.

3 juli 2017 beoordeeld

Wij vonden dit een heel fijn hotel met een hele mooie ligging gelijk aan zee.
We hadden een fijne familie kamer, op de begane grond met uitzicht op het zwembad. Super fijn met 2 kinderen.
Het eten was niet super, maar daar kan je altijd wel iets op aanmerken. Wij waren er 2 weken dus dan is het logisch lijkt mij dat je dan weleens ergens anders gaat eten. Er zat gewoon niet veel variatie in, maar dat is eigenlijk het einige minpuntje. De kamers zijn heel standaard, maar zeker ruim genoeg met 2 kinderen en het word ook heel goed schoon gehouden.
Voor ons was het pluspunt zeker de ligging, maar helemaal het animatieteam!
Wat hebben onze kinderen een topvakantie gehad mede dankzij hun! Iris, de enige Nederlandse van het team is echt heel goed met de kinderen. En niet alleen zij, maar de rest is ook gewoon top. Monica, een zweedse was voornamelijk aanwezig bij de kidsclub, en ondanks de taalbarriere vond mijn zoontje haar super lief!
Ze werken allemaal keihard om het iedereen naar hun zin te maken.
Ik zou hier zeker nog wel een keertje terug gaan.

• Verbleef: juni 2017, reisde met familie
AvraBeach, Public Relations Manager van Avra Beach Resort Hotel - Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juli 2017

Beste gast,

Vriendlelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Tevens hartelijk dank voor uw positieve reactie over ons hotel. Wij zijn blij dat u genoten heeft van ons eten en onze service. Wij zullen ons personeel op de hoogte brengen van uw complimenten. Wij hopen u van harte nog eenste mogen begroeten.

Met vriendlelijke groeten,

14 juni 2017 beoordeeld

We hebben een super vakantie gehad. De kamer was prima in orde, werd goed schoon gemaakt, het hotel is dichtbij zee. Het eten was prima, het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad top. Ook al hadden wij kinderen die weinig mee deden met het animatieteam willen we dit team een compliment geven voor hun inzet en betrokkenheid voor alle jongeren. Van 's ochtends tot 's avonds laat zagen we ze. Het Nederlandse lid Iris is zeer goed met jonge en wat oudere kinderen. Wat goed dat er pauze's tussen de diverse programma's zijn, zonder deze pauzes is anders niet vol te houden. Teamleden ga zo door en wie weet tot volgend jaar.

Kamertip: Als je een goed kamer aan zee wilt, dan is kamer 902 een goede optie.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met familie
AvraBeach, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Avra Beach Resort Hotel - Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juni 2017

Beste gast,

Vriendelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Het was een genoegen om u als gast to hebben! Wij zijn zeer blij dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Wij hopen u graag nog eens te mogen begroeten in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,

6 juni 2017 beoordeeld

Heerlijke weken gehad in Avra Beach met heel erg vriendelijke, behulpzame mensen.
Prima locatie direct aan het strand waar genoeg bedjes stonden.
De kamers werden heel goed schoongemaakt en ook bij het zwembad en in en om het hotel alles spik en span. Jammer dat wifi betaald moest worden maar als het goed is moet dat vanaf juni 2017 vrijgegeven zijn, dus geheel gratis. Wij waren er in mei.
Gewoon goed eten, prima prijs/kwaliteit.
Bij aankomst in het hotel mag er wel wat vriendelijker gereageerd worden.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
AvraBeach, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Avra Beach Resort Hotel - Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2017

Beste gast,

Het is altijd prettig te horen dat we aan al uw verwachtingen hebben voldaan. Wij zullen uw complimenten ann ons personeel doorgeven. Hartelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Tevens vriendelijk dank voor het aanbevelen van ons hotel bij andere gasten. Wij hopen u snel weer te mogen begroeten.

Met vriendelijke groeten,