“Super”

Geclassificeerd als nr. 1 van 37 Dessert in Rhodos
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een eenvoudig typisch grieks gerecht - tomaten met eitjes ,feta en een broodje - gegeten op aanbeveling van de vriendelijke serveersters. Super lekker. Rustig steegje in de oude stad.

8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein gezellig zaakje!!! Super vriendelijke serveerster Athena! Fijn om eventjes tot rust te komen in de drukke oude stad!

13 oktober 2016 beoordeeld

Ik wilde yoghurt en ze stelde me frozen yoghurt voor, maar ik nam de normale yoghurt met noten en honing en smootie met vers fruit. Het was super lekker klaar gemaakt door Athena. Ze was super vriendelijk en heel behulpzaam. Echt een super serveerster !!!!

7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een leuk tentje om een yoghurtijs te eten of een stuk gebak met goede koffie. De service is echt perfect dat door een vrouwtje wordt geregeld die je zou willen adopteren als oma:-)

12 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Schattig klein zaakje met een lief oud mannetje dat ervoor zorgt dat zijn gasten niets tekort komen. Hadden huisgemaakte frozen yoghurt, kwam hij nog twee glaasjes water brengen en later een banaan in plakjes voor in de frozen yoghurt. Hartstikke vriendelijk!

Reizigers die Porca vacca bekeken, bekeken ook

Rhodos, Rhodes-Stad
Rhodos, Rhodes-Stad

In Porca vacca geweest? Deel je ervaringen!