“Viel tegen”

Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op TripAdvisor scoorde dit restaurant top en daarom gingen wij hier ook heen. We hadden zin in een mixed grill voor twee personen. Tussen alle typerende toeristenrestaurantjes in lag dit sfeervolle restaurant. Het begon goed met een lekkere pita met tzatziki dip en een lekkere rosé. We kregen echt zin in het hoofdgerecht... Het werd zonder uitleg op tafel gezet en we hadden daardoor geen idee wat er voor ons lag. Het vlees was erg vet en smaakloos. Na drie slappe patatjes en 3 stukjes vlees waren wij er al weer klaar mee. “Wegwezen hier”. Het vriendelijke meisje van de bediening bood haar excuses aan en gelukkig kregen we nog een prima toetje voor een betere nasmaak. Al met al een prima locatie maar we hadden beter verwacht.

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig, vriendelijk en begaan restaurant. Heerlijke Griekse gerechten op maat en met smaak klaar gemaakt. Je word niet dwingend naar binnen gelokt maar maakt je eigen keus om hier te gaan eten. Leuk smaakvol servies (heb het inmiddels zelf ook) komen hier zeker weer terug.

26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig jaar hier geweest. Verrast door de goede keuken.
Dit jaar weer en nog steeds erg goed eten, fijne bediening, leuk om na een jaar herkend te worden.
In een drukke stad een prettige sfeer om te eten en gewoon prima keuken!

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de beoordeling op tripadvisor hier gaan eten.
Het viel echt tegen. De bediening was erg kortaf.
Ik heb de spare ribs gekozen en het andere gerecht was de smoked salmon.
Mijn grootste irritatie was dat de gerechten niet tegelijk werden geserveerd.
Ik heb de spare rib voor de helft alleen op zitten eten. Mijn vriendin haar (koude zalm) kwam 10 minuten later..
Nee, domper en dat ook voor een prijs dat de kwaliteit beter kan en mag. Sfeer was wel goed, porties erg klein!
Daarnaast krijg je vooraf wat brood en augurken, daar vraag je niet om maar ze rekenen het wel af let op!
Ook nog 30 minuten zitten wachten tot de borden werden afgeruimd en we de rekening konden vragen.

Sfeer: 4*
Bediening: 1*
Eten: 1* (ook door de porties)
Prijs: 1*

Totaal: 1*
Geen aanrader!

24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tussen alle sportsbars en drukke restaurants, is Ouzokafenes een verstopte parel. Vooral het terras is de moeite waard. Het eten heeft een prima prijs en het personeel is vriendelijk en oprecht. Aanrader!

Reizigers die Ouzokafenes bekeken, bekeken ook

Rhodes-Stad, Dodecanese

Rhodos, Rhodes-Stad

In Ouzokafenes geweest? Deel je ervaringen!