Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (373)
Beoordelingen filteren
373 resultaten
Waardering van reizigers
127
137
65
22
22
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
127
137
65
22
22
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 373 beoordelingen
Beoordeeld op 22 augustus 2017 via mobiele applicatie

Sunweb verkoopt dit als 5* maar de animatie is zo beperkt en de avondshows minimaal. De kamers piepklein en erg verouderd. Niets om handdoeken op te hangen en een badkamer waar je kan zwemmen als je een douche neemt. Geen stopcontact in badkamer wat scheren etc onmogelijk maakt. Amper schabben in de kast... Airco staat en blaast op alle balkons waardoor je ook daar niet kan zitten. Enkel het restaurant en personeel verdient 4*. De hoofdanimator was niet correct en behandeld zijn onderdanen ongehoord. Verneder nooit werkende mensen en al zeker niet waar je gasten bij staan. Er is een manier waarop je omgaat met elkaar. Respectvol is niet misplaatst als je bekijkt hoe hard de mensen er werken. ❤️het hotel kan best opzoek gaan naar een animator die verstand heeft van aquagym en creatief is ipv iemand die zn personeel zo behandeld. 2* voor animatie, 3* voor het hotel en 4* voor het personeel en 0* voor sunweb die zn klanten aan hun lot overlaten. Van zeezicht is een sprake

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met familie
Bedank Ingrid W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 11 maart 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 december 2019

Datum van verblijf: oktober 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 oktober 2019

Datum van verblijf: september 2019
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kostas K, Owner van Lydia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 augustus 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken