Beoordeeld op 31 mei 2018

Charmant hotel gemanaged door een hele familie. Ze doen dit heel goed, je voelt je echt welkom. Het is er fijn en heerlijk rustig. Het zwembad is prachtig, perfect onderhouden en er staan genoeg ligbedden. Onze kamer op de verdieping met een balkon was niet groot, maar groot genoeg. Badkamer basic en douche met douchegordijn. Even wennen, maar verder een prima douche met lekker warm water. Alles helemaal schoon, elke dag schone handdoeken. Even vragen om een fohn en hij wordt meteen gebracht. De matras was erg hard. Daar moet je van houden en mijn rug houdt er niet van. De familie dacht mee en met dekens en fleece dekens werd er een soort topdekmatras gefabriceerd wat toch een stuk comfortabeler lag. De airco was prima. Een waterkoker op de kamer.Wifi ook goed. Het ontbijt wordt geserveerd bij het zwembad en is goed en ruim voldoende. Rhodos is een heerlijk eiland om te verkennen met je huurauto. We hebben echt genoten. Van de zon, de mooie baaien, de leuke dorpjes en zeker van het fijne charmante hotel.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Dream Rentals P, Owner van Pine Trees Art Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2018

Dear Anne, we’re glad to read that you have had a great time in our hotel. We understand, that you felt kind of uncomfortable with the mattress that the bed of your room contained and we apologize for that. Overall, we’re satisfied to see our customer being fine with what the hotel offers, without seeing any problems coming apart. Hopefully, you will select our hotel anytime soon for another one accommodation. Till next time!

Our Best Regards,

Pine Trees Art Hotel

Beoordeeld op 12 oktober 2017 via mobiele applicatie

Net een week vakantie naar Rhodos geweest en in dit kleine hotel in een groene omgeving gelogeerd. Lekker rustig met zeer vriendelijke ontvangst en verzorging. Verwacht niks fancy maar een basic schone kamer met ontbijt. Een prima uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Een auto is wel handig.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 september 2017 via mobiele applicatie

Fantastisch kleinschalig hotel. Hier voel je je echt thuis. Kamers zijn verzorgd en met een heerlijk balkon of terras. Het grote zwembad is super, en de ligbedden zijn echt fantastisch. Papa en Mama zorgen ervoor dat je je echt thuis voelt hier. Hun dochter Litha geeft je ook een zeer welkom gevoel. De twee meisjes Fitnat en Mahmoure zorgen samen met papa en mama voor een heerlijk ontbijt bij het zwembad. Mama kookt heerlijke authentieke griekse gerechten als je lunch of dinner wilt. Doordat het hotel kleinschalig is heb je ook een zeer leuk contact met de andere gasten. Het voelt als een grote familie. De ligging is heerlijk rustig, maar als je de straat uit loopt kom je uit bij andere restaurantjes, en de zee.
De hond van de eigenaars is een heerlijke grote lieve lobbes.
De zoon Kostas heeft een eigen restaurant en bakkerij in Rhodos, ook zeer de moeite waard.
Al met al is dit hotel echt een super grote aanrader!!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Dream Rentals P, Manager van Pine Trees Art Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2017

Thank you very much for your feedback! We are happy that you enjoyed your stay and we hope to welcome you in the future again.

Beoordeeld op 8 september 2017 via mobiele applicatie

Twee weken ontzettend genoten hier. Kleinschalig, lieve "papa en mama" die eenvoudige maar heerlijke maaltijden verzorgen, connectie met andere gasten, rust bij het zwembad (geen kinderen, geen handdoekje-leggen). Lieve meisjes die schoonmaken en helpen bij het ontbijt. Rhodos-stad is 10 min. met de auto. Eenvoudige maar prima kamer. Enige kleine minpuntje zijn de vrij smalle bedden / je voelt soms de veren in het matras - maar dat zou ons niet tegenhouden terug te komen. Als je soms zelfs een knuffel krijgt van "mama" voor je gaat slapen... hoe fijn wil je het hebben!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner

Beoordeeld op 15 augustus 2016

In dit hotel heb je echt vakantie, 's ochtends ontbijt op het terras aan het zwembad wat uitgebreid verzorgd is. Autenthieke kamer met badkamer is erg netjes, dagelijks andere decoratie op het bed. Kamer is voorzien van airco, koelkast, waterkoker. Kostas en zijn familie doen erg hun best voor je, wat je ook vraagt, niets is te veel. 's middags kun je een snack bestellen. Heerlijk zwembad, de hond en kat van de familie lopen er rond, heb je geen last van. Kleinschalig hotel, geen kinderen.
In Ixia kan je heerlijk eten, op loopafstand. Neem wel een lampje mee, het laatste stuk is vrij donker en stoepen zijn er niet.
Vlakbij Rhodos stad, met een taxi ben je er binnen 10 minuten.
Naar de zee, 10 minuten lopen, waterschoenen mee, het is grotendeels een kiezelstrand. Het groene en blauwe water is schitterend!

Kamertip: Je bent direct in de griekse sfeer
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Dream Rentals P, General Manager van Pine Trees Art Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2016

Thank you kindly for taking the time and effort to write down a review of your holiday here with us, it means a lot to hear that our guests were happy with our accommodation and company!

Glad to hear you enjoyed the beach and beautiful sea, on some days you can see all the way to Turkey from the sunbeds, amazing!

Please know that you are very welcome back in the future, thank you again for the review, we wish you all the best for the time to come!

Much love,
Pine Trees Art Hotel