27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven een week, in dit wel heel proper hotel. De hygiëne zat goed! Wat ons vooral stoorde is dat je voor ALLES moet bijbetalen. In half pension zit 1maaltijd inbegrepen. Deze maaltijd is dus betaald! Waarom moet je dan 5 euro extra betalen wanneer je iets lekker op de kaart kiest?! Wij vonden dit niet kunnen, de menu kaart was over het algemeen in elk restaurant van het hotel hetzelfde, toch in grote lijnen. Wat dus al snel begint te vervelen. Wou je graag eens een lekker stuk vlees of vis > bijbetalen zal je! We miste 1 maaltijd (door omstandigheden van de dag) deze maaltijd konden we NIET recupereren (ook niet op de laatste dag van vertrek, wnr we geen maaltijd meer hadden) vonden wij ook niet gepast. Hiervoor is al reeds betaald! Ze is niet genuttigd! Heel oneerlijk dus! Om het verder kort te houden: wij gaan NIET terug en raden dit hotel ook niet aan.. jammer..

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Antonios D, Διευθυντής van Dionysos Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2018

Dear Dionysos Hotel Guest,

Thank you for choosing Dionysos Hotel at your recent visit at Rhodes Island,
We are glad that you enjoyed our cleanliness and generally our housekeeping service, this is indeed fabulous. We believe though that your rating does not do justice to the hotel overall.
We take great pride in the dining experiences that we provide and our Food & Beverage team does a fantastic job to ensure that our cuisine is a highlight for all guests. I regret to read that our Half board concept was not up to your liking (Half Board means, breakfast plus lunch or dinner and not one meal as you mentioned), despite the fact that we provide it in a la carte option. We have a choice of 3 courses from the very varied menu at our 3 a la carte restaurants (The Mexican is launched this season with a great success)
Kindly note that we do not provide a different menu to the HB clients; it is the same a la carte menu for all the clients, which are delicious and always of an excellent quality, However there is indeed a surcharge of 5 € for dishes like veal filet steak and Grilled shrimps.
We hope and wish that the overall holiday experience to convince you returning for another visit in our resort

Sunny regards,

Antonios M. Diakakis
Hotel Manager

20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben twee weken in het hotel doorgebracht.

Ondanks dat het best een groot hotel is, heeft het hotel door de opzet van drie aparte gebouwen toch een gezellige en kleinschalige uitstraling
De staff is erg vriendelijk en behulpzaam
Het ontbijt is prima verzorgd en biedt voldoende variatie

Het zwembad is mooi en niet al te druk, zodat je lekker kan zwemmen en spelen in het water.
Er zijn voldoende ligbedden bij het zwembad en het is gelukkig niet zo dat mensen al vroeg 'handdoekje leggen' zodat je na het ontbijt gewoon naar het zwembad kan gaan.

Ook leuk is dat er vrij veel verschillende nationaliteiten zijn en dus niet één dominante nationaliteit aanwezig is.

Er zijn 3 restaurants en 1 snackbar rond het zwembad. Eten en prijs zijn gelijk aan de restaurants in het dorp.

Het hotel ligt ongeveer 150 meter van het strand.
Kortom een prima vakantie hotel voor Rhodos.

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Antonios D, Διευθυντής van Dionysos Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 augustus 2018

Dear Dionysos Hotel Guest,

Thank you for the ringing endorsement of our day to day efforts. It is glad to note that we have surpassed your expectations in all aspects of our hotel facilities, products and service delivery. Your compliments on our hospitality are truly appreciated, and will be shared as it is indeed comments like yours that motivate the team to consistently strive for the best.

We hope to warmly welcome you back to our Hotel soon.

Best regards,

Antonios M. Diakakis
Hotel Manager

7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi schoon hotel en vriendelijk personeel. Elke avond animatie en eten voor ieder wat wils.
Een heel groot zwembat incl bar in het water maken de sfeer compleet.
In ixia zelf is niet echt heel veel te doen. De foodtruck op het strand is een echte aanrader. Wat een lieve en super enthousiaste vrouw staat daar.
In het hotel elke dag schoonmaak en schone handdoeken.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2 weken geboekt in hotel dionysos met vertrek vanaf Maastricht .

Wat is het toch heerlijk om als gast verwelkomd te worden in een mooi hotel met buitengewoon vriendelijk personeel .
Niets teveel en indien gewenst vertellen ze hele leuke verhalen over Griekenland .

Geniet vd restaurants maar met name Grill restaurant met een 3-tal vaste personeelsleden oa Nikos
Klein mannetje en vraag maar eens of hij jullie wil vertellen wie het hoofd van een gezin is in Griekenland.

Oh ja... het eten. Probeer de lamb chops of vis eens onder het genot van een heerlijk Grieks wijntje. Allemaal heel betaalbaar en vele malen beter dan de restaurantjes in de buurt (veel oliedamp vd auto’s).
Zwembad heel schoon en voldoende ligplekken.... halve liter bier 3,50 en klein flesje wijn voor 2,95.

Kamer is prima voor ons. Harde bedden ideaal.

Strand 3 minuten lopen en 10 eur voor parasol met 2 bedjes...fair priced.

Taxi naar rhodosstad 8 eur.

De vraag is niet of we ooit terugkomen maar wanneer

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is een echte aanrader. Mooie ruime, schone kamers. Groot balkon. Iedere dag werden kamers schoongemaakt en schone handdoeken neergehangen. Personeel was erg vriendelijk en hardwerkend. De bedden waren hard, maar bij de receptie 's svonds gevraagd om een topper die werd de andere dag gelijk op het bed gelegd. Het ontbijt was overweldigend. Erg veel keus voor een ieder wat.

Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden