Beoordeeld op 30 mei 2018 via mobiele applicatie

Schitterend gerenoveerd adults only hotel, gelegen op wandelafstand van Rhodos stad en toch direkt aan zee!
Ideaal als uitvalsbasis om de stad, oude als nieuwe, en de rest van eiland te verkennen, dicht bij de haven waar men allerlei excursies kan boeken.
Hotel is zeer netjes en alles tot in de puntjes verzorgd, zeer vriendelijk personeel, men voelt er zich direkt thuis, dit is ook te merken aan de gemoedelijke sfeer tussen personeel! Auto huren in hotel is ook aanrader!
Lekker eten en drinken , in een woord TOP voor toch wel een stadshotel! Een dikke pluim voor alle personeel van poetsdienst tot receptie,restaurant en bar!
Een aanrader voor Rhodos!!!

Datum van verblijf: mei 2018
RhodosHorizon, Γενικός Διευθυντής van Hotel Rhodos Horizon Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2018

Dear Guest,

Thank you very much for sharing this glowing review on tripadvisor! We cannot thank you enough for praising our hotel team and i took the liberty to share your sentiments with the entire team who is equally enthralled!
We look forward welcoming you again soon!

Warm regards,

Beoordeeld op 18 februari 2018

Mooi hotel,maar niet de gevraagde kamer.Betaald voor zicht op zee,maar kamer met zicht op een appartement.Na 4 dagen toch de gevraagde kamer gekregen.Let wel op dat je hier aan de winderige kant van het eiland zit.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 23 oktober 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel, met zeer vriendelijk personeel (zowel aan de receptie als aan de bar of in het restaurant - ook de poetsvrouwen zijn supervriendelijk). Lekkere buffetten die elke dag afwisselen. Een all-in formule die echt de moeite is. Het hotel ligt op tien minuutjes stappen van de oude stad en als je het tunneltje neemt onder de drukke baan, ben je direct op het strand waar een rustig padje je naar een bijna verborgen grotje brengt. Wel veel lawaai 's nachts van luidruchtige gasten (maar dat is waarschijnlijk niet te vermijden)

Datum van verblijf: oktober 2017
RhodosHorizon, Γενικός Διευθυντής van Hotel Rhodos Horizon Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2017

Dear Reviewer,

Firstly we would like tothank you for your feedback , we are so pleased to hear you enjoyed your stay and will pass on your kind remarks regarding our staff. Plus, we look forward to seeing you again in the near future.

Kind regards,

Beoordeeld op 13 oktober 2017

Geweldig hotel met super vriendelijk en behulpzaam personeel. Vooral de dames en heren op het terras en aan de poolbar verdienen een uitzonderlijk compliment.
Het eten en drinken is er heerlijk met een grote keuze en meer dan voldoende en diverse smaken voor iedereen. Bijzonder aan te bevelen is om een keer te reserveren in het á la Carte restaurant in het hotel(hoort bij inclusief). Wij gaan volgend jaar zeker terug. De loopafstand naar de oude stad en de terrassen en winkeltjes is slechts 15 minuten en dus goed loopbaar. Dit is echt een aanrader!!
Wij hadden een kamer met zeezicht. De zon op- en ondergang moet je echt niet missen,

Kamertip: Als je van zeewind houdt is zeekant uitstekend maar ook het uitzicht op de pool en zee is prima.

Dear Guest,

Firstly we would like to thank you for taking your time to write about your experience at our Resort.What a treat to receive such wonderful review!Thank you so much and rest assured I already took the liberty to share your sentiments with the entire team who is equally enthralled! It is with much delight that we read how much you enjoyed and look forward to welcome you back again in the near future!

Best Regards,

Beoordeeld op 11 oktober 2017 via mobiele applicatie

Erg mooi hotel ..eten in prijsvergelijking goed ..rhodos zelf ook een goede en gezellige stad
Rustige en aardige mensen die niet opdringerig zijn .
In deze tijd van het jaar kun je daar zeker goed vertoeven ..
Oude stadsmuur een aanrader om te bezichtigen

Datum van verblijf: oktober 2017
RhodosHorizon, Γενικός Διευθυντής van Hotel Rhodos Horizon Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2017

Dear Guest,

We would like to thank you for your feedback.We are pleased to read that you found our Resort "nice".We hope to have the chance to welcome you back for another great experience.

Sunny Regards,
Rhodos Horizon Resort,