18 februari 2018 beoordeeld

Mooi hotel,maar niet de gevraagde kamer.Betaald voor zicht op zee,maar kamer met zicht op een appartement.Na 4 dagen toch de gevraagde kamer gekregen.Let wel op dat je hier aan de winderige kant van het eiland zit.

Verbleef: juli 2017
23 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, met zeer vriendelijk personeel (zowel aan de receptie als aan de bar of in het restaurant - ook de poetsvrouwen zijn supervriendelijk). Lekkere buffetten die elke dag afwisselen. Een all-in formule die echt de moeite is. Het hotel ligt op tien minuutjes stappen van de oude stad en als je het tunneltje neemt onder de drukke baan, ben je direct op het strand waar een rustig padje je naar een bijna verborgen grotje brengt. Wel veel lawaai 's nachts van luidruchtige gasten (maar dat is waarschijnlijk niet te vermijden)

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
RhodosHorizon, Γενικός Διευθυντής van Hotel Rhodos Horizon Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2017

Dear Reviewer,

Firstly we would like tothank you for your feedback , we are so pleased to hear you enjoyed your stay and will pass on your kind remarks regarding our staff. Plus, we look forward to seeing you again in the near future.

Kind regards,

13 oktober 2017 beoordeeld

Geweldig hotel met super vriendelijk en behulpzaam personeel. Vooral de dames en heren op het terras en aan de poolbar verdienen een uitzonderlijk compliment.
Het eten en drinken is er heerlijk met een grote keuze en meer dan voldoende en diverse smaken voor iedereen. Bijzonder aan te bevelen is om een keer te reserveren in het á la Carte restaurant in het hotel(hoort bij inclusief). Wij gaan volgend jaar zeker terug. De loopafstand naar de oude stad en de terrassen en winkeltjes is slechts 15 minuten en dus goed loopbaar. Dit is echt een aanrader!!
Wij hadden een kamer met zeezicht. De zon op- en ondergang moet je echt niet missen,

Kamertip: Als je van zeewind houdt is zeekant uitstekend maar ook het uitzicht op de pool en zee is prima.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner

Dear Guest,

Firstly we would like to thank you for taking your time to write about your experience at our Resort.What a treat to receive such wonderful review!Thank you so much and rest assured I already took the liberty to share your sentiments with the entire team who is equally enthralled! It is with much delight that we read how much you enjoyed and look forward to welcome you back again in the near future!

Best Regards,

11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooi hotel ..eten in prijsvergelijking goed ..rhodos zelf ook een goede en gezellige stad
Rustige en aardige mensen die niet opdringerig zijn .
In deze tijd van het jaar kun je daar zeker goed vertoeven ..
Oude stadsmuur een aanrader om te bezichtigen

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
RhodosHorizon, Γενικός Διευθυντής van Hotel Rhodos Horizon Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2017

Dear Guest,

We would like to thank you for your feedback.We are pleased to read that you found our Resort "nice".We hope to have the chance to welcome you back for another great experience.

Sunny Regards,
Rhodos Horizon Resort,

9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hotel op loop afstand van Rhodos stad !!
Een echte aanrader echt prachtig het oude gedeelte!
Wandeling naar ixia via een prachtig pad langs de zee wonder schoon!
Zeer schoon hotel van toilet tot de kamers brandschoon ! ! Eten heel goed voor een all-inclusive hotel !!
Vriendelijk personeel aan bar en restaurant !!
Leuke muziek s'avonds maar oorverdovend hard!! Jammer !!
Animatie stelt niets voor ! S'ochtends veel te harde muziek bij water aerobics !!
Veel mensen klaagden over te harde muziek ! Helaas wordt er niets aan gedaan !!
Met veel wind moet je dus s'avonds beneden zitten erg saai !
Maar anders geen plek waar je gewoon met elkaar kan praten door super harde muziek !!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner

Dear Guest,

We would like to kindly thank you for taking the time to leave a review for our site on TripAdvisor. It was an honor that you chose our Hotel for your vacation and we are really glad that overall you had a good time. Thank you for all your kind comments, they are much appreciated.
However, we are terribly sorry to read that the Music of the animation didn’t allow you to enjoy your stay to the fullest. But we can assure you that all issues will be discussed with the heads of the relevant departments and improvements will be made where required.
It is always our greatest pleasure hosting you and we hope we will see you again soon.

Best Regards,