Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.817)
Beoordelingen filteren
1.817 resultaten
Waardering van reizigers
914
577
224
72
30
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
914
577
224
72
30
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
10 - 15 van 1.817 beoordelingen
Beoordeeld op 29 juli 2018

Mooi hotel met enkele minpuntjes.Twee leuke zwembaden en poolbar.Een minpunt vonden wij de schoonmaak op onze kamer,er was ook een dag dat ze helemaal niet kwamen en een keer geen schone handdoeken,werd wel geregeld hoor toen we dit hadden gemeld bij receptie.Zwembad werd ook zeer matig schoongemaakt en beperkte drankenkaart voor all-inclusive..Eten was goed.

Kamertip: Zeezijde kiezen anders kijk je tegen een rots.
Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met familie
1  Bedank Cathyv224
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Olympic P, Guest Relations Manager van Olympic Palace Resort Hotel & Convention Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2018
Google-vertaling

Dear valued guest,
Thank you for taking the time to bring your feedback to our attention.
Having checked our records and also having spoken with the Chief Housekeeper, we wish to note that we couldn’t find any reports faults reported with your room during your stay nor from the following guests that stayed in the same room. Without wishing to be unsympathetic, should you have raised the issues mentioned in your review whilst being in the resort we would have had the chance to rectify any issues occurred.
We don’t quite understand your comments about the cleanness of the pool. The hotel follows strict ISO certified procedures when cleaning the pools and also records various aspects of the water quality on a regular basis. Swimming Pools are cleaned on a daily basis and meter readings proving the hygiene levels of the water are recorded & available.
We hope that we will have the opportunity to welcome you back in our resort in the not so distant future.

Kind regards,
Meltem Ot.
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 juni 2018

Hotel is mooi gelegen aan de kust vlak bij Rhodos stad. Wij hadden een zeezicht kamer en die is wel aan te bevelen vanaf de 3e etage. De landzicht kamers kijken onmiddellijk tegen een heuvel aan en de balkons zijn kleiner en helemaal in gebouwd. De zeezichtkamers hebben een groot balkon met 2 goede ligbedden laag tafeltje en 2 goed stoelen met tafeltje. Goede afscheiding naar de naastgelegen balkons. Kamers zijn ruim, goede badkamer met ligbad en douche. WIFI is goed, er is een tv en zelfs dvd speler op de kamer aanwezig. Ook is er een koelkastje en een waterkoker om instant koffie te maken die dagelijks wordt aangevuld samen met een fles water. Personeel is zeer vriendelijk en dienstbaar van personeel in het restaurant en receptie tot de onderhoudsmonteur die ons op de eerste dag in het voorbij gaan zijn hulp aanbood toen wij kortstondig tobden met onze keycard. Dienstbaarheid staat duidelijk hoog in het vaandel. Restaurant is groot en iedereen worden netjes naar zijn plaats begeleid door en host en 2 hostesses. Eten is gevarieerd en van uitstekende smaak en kwaliteit. Verder zijn er 2 buiten zwembaden, een spa/wellness fitnesscenter en a la carte restaurant en poolbar. Er waren voldoende activiteiten op het hotel tot aan de wk voetbal op een groot tv scherm achter de poolbar toe. Ook is er nog een midgetgolfbaan die er goed verzorgd uit ziet. All inclusive is mogelijk. In het hotel is een winkeltje waar je souvenirs maar ook frisdrank, bier en sterke drank kunt kopen. En de prijzen zijn in verhouding schappelijk te noemen. Wij hadden half pension. Drankjes en lunch kun je contant betalen of op je kameraccount laten boeken. Bij het uitchecken kun je afrekenen en krijg je al je getekende bonnetjes mee. Toen wij constateerden dat er een bonnetje kennelijk door een ander op onze kamer was afgetekend werd er na een korte verificatie zonder aarzelen een correctie toegepast en werden ons excuses gemaakt. Alleen maar lof over dit hotel. Een auto huren is wel aan te raden (kan ook in het hotel). Rhodos is een redelijk groot eiland met genoeg te zien. De hotelomgeving is weliswaar levendig met winkels en restaurants maar om daar 14 dagen te vertoeven gaat wel eentonig worden op den duur.

Kamertip: Neem zeezicht kamers. Landzicht kamers kijken direct tegen een berg aan dus weinig dimensie en een balkon dat is ingebouwd.
Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Jan V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Olympic P, Guest Relations Manager van Olympic Palace Resort Hotel & Convention Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2018
Google-vertaling

Dear valued guest,
We would like to thank you for the time taken to share the experience of your recent stay at Olympic Palace as well as for your kind words. We are really pleased to read that you had thoroughly enjoyed your stay with us.
It is always rewarding to read such positive comments about our resort and we are very happy to note that you were impressed with the facilities and services provided. We always strive to fulfill our guests’ wishes and provide the best service possible and feel very grateful when this is acknowledged; this is by far the best way to reward all of us working for Olympic Palace.
We look forward to welcoming you back in our hotel in the near future.

Kindest regards,
Meltem Ot.
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 juni 2018 via mobiele applicatie

Begin juni zijn we op all inclusive vakantie geweest naar het Olympic Palace vlakbij Ixia.

Wat een geweldig hotel is dit. We hadden een landzichtkamer, welke wel wat kleiner is dan de zeezichtkamer. De kamer was erg schoon en voorzien van tv, tweepersoonsbed met nachtkastjes, kasten, kluisje en badkamer met bad/douche, wastafel en toilet. Tevens een balkon met twee stoelen en een tafeltje. De bedden waren van goede kwaliteit!

Het hotel is voorzien van een groot buffetrestaurant, een loungebar, een rooftopbar, een restaurant bij het zwembad en een bar in het zwembad. Je kunt zo om je drankje zwemmen! Het all inclusive concept is zeer aan te raden. De hele dag is er eten en drinken in overvloed. In de periode dat wij er waren hebben we geen last gehad van dronken personen of andere vormen van overlast.

Bij de avondmaaltijd is een dresscode wat wij erg prettig vonden. Netjes aangekleed aan tafel.

De bereikbaarheid van het hotel is erg goed. Een paar tientallen meters verder is een taxistandplaats welke je voor 9 euro naar Rhodos stad brengen. Ideaal voor een avondje uit.

Mocht je even lekker bij willen komen, genieten van zon, zee, strand en zwembad? Dan is dit je hotel. Ohja en vergeet de activiteiten s avonds en overdag niet. Van waterpolo tot Griekse volksdans in de avond. Je hoeft je kortom niet te vervelen.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Tomasso_vp
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Olympic P, Guest Relations Manager van Olympic Palace Resort Hotel & Convention Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2018
Google-vertaling

Dear valued guest,
We greatly appreciate the time taken to review our hotel and we would like to take this opportunity and warmly thank you for all the positive comments made.
It is always rewarding to read such positive comments about our resort and we are very happy to note that you were impressed with the facilities and services provided. We always strive to fulfill our guests’ wishes and provide the best service possible and feel very grateful when this is acknowledged; this is by far the best way to reward all of us working for Olympic Palace.
Once again thank you for the feedback provided and very much hope to have the opportunity to welcome you back at the Olympic Palace.

Best regards,
Meltem Ot.
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 juni 2018

Geweldige vakantie gehad. Prachtig hotel, grote, schone kamers met prima bedden. Enorm groot balkon met 2 ligbedden, 4 stoelen en tafel. Ruime keuze bij het buffet. Ook handig is de handdoekservice. Voor het zwembad krijg je handdoeken, dus dat scheelt in je eigen bagage. Zeer vriendelijk, behulpzaam, personeel. Mooie aangelegde tuin en terras op eerste etage. Super zwembad, verwarmd en aan het privé strand kun je ook goed liggen op de strandbedden met dikke kussens. Kortom niets om over te klagen.

Kamertip: Zeezicht is aan te raden.
Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Marian S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Olympic P, Guest Relations Manager van Olympic Palace Resort Hotel & Convention Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2018
Google-vertaling

Dear valued guest,
Thank you for the time devoted to write this excellent review following your stay at the Olympic Palace.
We are pleased to read that you had a fantastic holiday with us and that you really enjoyed the facilities and services provided. It is always rewarding to know that we have managed to meet a guest’s expectations and remain committed in our efforts of maintaining the highest standards possible.
We look forward to welcoming you back in our hotel for yet another great holiday in Rhodes.

Warmest regards,
Meltem Ot.
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 juni 2018 via mobiele applicatie

Van 15 mei t/'m 6juni 2018
Het is een super luxe hotel.
Elke dag schone lakens en handdoeken. Ook voor ieder een grote badhanddoek voor op je ligbedjes aan het zwembad. Zelfs op het balcon met zeezicht (een aanrader) staan 2 verstelbare ligbedden. Het eten zeer gefarieerd.
Wij hadden Hp, goed uitgebreid ontbijt en s'avonds buffetvorm diner.
Elke dag wat anders en veel uitgebreide keuze mogelijk heden.
Wat ons opviel, dat sommige mensen hun bord vol schepten en bijna niets ervan opaten, wij noemen dat asociaal. We hebben drie dagen een auto gehuurd in Trianda bij Sky (Nederlandse eigenaar) Maar in hotel zit ook een Rent A Car tegen hele schappelijke prijzen. Ook met automaat en bijna nieuwe auto's.
Het Hotel heeft een eigen badstrand, maar daar voor moet je een drukke weg oversteken. Strand is met kiezels.
Aleen als je gaat eten, moet je wachten tot dat je naar een tafeltje wordt begeleid. Dit geeft veel ergenis en soms een lange wachtrij.
Verder hebben we een fijne vakantie gehad met goede bedden om op te slapen.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank 97henkb
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Olympic P, Guest Relations Manager van Olympic Palace Resort Hotel & Convention Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2018
Google-vertaling

Dear valued guest,
Thank you for sharing your experience on Trip Advisor following your recent with us.
We are very grateful for giving us the highest possible score in this review and would like to assure you that this is greatly appreciated by all of us working for the Olympic Palace.
We feel sadden to notice your dissatisfaction regarding the delay in main restaurant; it is true that in the peak time you might have to wait for your table but the longest time to wait is 2 minutes. As you can appreciate, all hotels’ main restaurants have their peak service levels, especially in the case of large resort hotels. We can only apologize for any dissatisfaction felt in this regard.
Once again thank you for choosing Olympic Palace for your holiday in Rhodes; we very much hope to have the pleasure to welcome you back in our resort should your future travel plans call for a trip to Rhodes.

Best regards,
Meltem Ot.
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken