Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Matig hotel. Openbare ruimten mooi. Kamers matig. Staf super aardig en gastvrij. Verwacht geen extra gastvrijheid of service als platinum member. Ontbijt super druk en chaotisch. Wel separate SPG ruimte maar altijd vol dus wachten tot je tafel kreeg. Maria bij dat gedeelte ontbijt is top!

Datum van verblijf: augustus 2018
GregoryLiasides, General Manager van Sheraton Rhodes Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Dear Lyan B,

Thank you for your feedback & your kind words about the courtesy & hospitality offered to you by our team members.

Kindly allow us to offer you our sincere apologies concerning the waiting time & any other inconvenience you may have experienced during breakfast time.

We hope to welcome you again at the Sheraton Rhodes Resort and offer you an authentic experience to be remembered.

Sincerely,

Beoordeeld op 10 juni 2018 via mobiele applicatie

Laat ik beginnen met te zeggen dat dit hotel in potentie prima is voor een weekje zon, zee/zwembad en zaligheid. Het personeel is zeer vriendelijk, vooral de twee heren van het animatieteam (pavel en marlon) en het eten is ok. De ligging, vlakbij rhodos stad is aangenaam en met de taxi (rond de 9 a 12 euro afhankelijk of je via het hotel boekt) ben je er zo. De zwembaden (drie buiten en 1 binnen bij de spa) bieden voor elk wat wils en ook de kamers (hetzij gedateerd) zijn koel, schoon en voorzien van alle. benodigdheden.

En toch zijn er een paar minpunten.Allereerst de aanwezogheid van enkele luidruchtige types, vooral de israëliërs spannen de kroon. Waren het zes jaar gelden nog de Russen die de boel verpesten met het luidruchtig, asociaal en onbehouden gedrag. Inmiddels hebben ze een geduchte tegenstander. Het zijn niet alleen de schreeuwende jongeren, die met hun eigen sonos boxen en flessen zware alcohol de boel verstieren maar ook de ouderen die schreeuwend en tierend de boel overnemen zorgen voor een irritatie. Overigens begrepen we van meerdere personeelsleden dat zij er ook niet echt blij mee zijn.

Dit gepaard met de absurd hoge bedragen voor eten en drinken zorgen ervoor dat ok ondanks een prima vakantie zeker niet zou terugkeren naar dit hotel. Jammer want het heeft alle potentie om een prima locatie te bieden voor een weekje lekker genieten.

Datum van verblijf: juni 2018
GregoryLiasides, General Manager van Sheraton Rhodes Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2018

Dear Nick K,

Thank you for your sincere & kind review.

We highly appreciate your comments about our staff friendliness & the great performance of the animation team.
Also, we are happy to read that you have cherished Sheraton Rhodes Resort proximity to the city center. Moreover, it is nice to read that you have enjoyed our facilities & especially all our pool areas.

Please accept our deepest apologies for any inconvenience you may have experienced over your stay with us. We take your notes into serious consideration as to further enhance our services.

We hope to welcome you again at the Sheraton Rhodes Resort & offer you a true relaxing holiday experience.

Acting General Manager

Beoordeeld op 10 juni 2018 via mobiele applicatie

We hadden hoge verwachtingen maar het hotel viel tegen. Het personeel was heel vriendelijk en het zwembad in de tuin was heel fijn. Maar de prijzen zijn enorm. 12,50 voor een cocktail, 8 euro voor een glas wijn. 16 euro voor een hamburger bij de lunch. Echt niet leuk meer. Verder waren er veel Israëliërs zich echt misdroegen. Veel herrie maken, asociaal gedrag. Er waren ook steeds private events in het hotel waardoor delen van het hotel niet beschikbaar waren, bijvoorbeeld het privestrand.Wij hadden een junior suite waar bepaalde extra's bij zouden moeten komen maar dat was er allemaal niet. Nagevraagd bij de receptie en toen mochten we naar de spg vip deck voor het ontbijt waar ze ook niet wisten wat ze met ons aan moesten. We zijn nog net niet weggestuurd. Misschien moeten ze hun eigen site eens lezen zodat ze weten wat ze aanbieden. We hebben onze vakantie er niet door laten beïnvloeden, rhodos is een prachtig eiland maar in dit hotel komen we niet meer terug.

Dear Joyce K,

Thank you for your feedback.

Please accept our apologies for not meeting your expectations over your stay with us.

Kindly note though that our food & beverage rates are in line with all other properties in Ixia area. Please excuse any misunderstanding between you & our front office agent.

We hope to host you again at the Sheraton Rhodes Resort & offer you the treatments you truly deserve.

Acting General Manager

Beoordeeld op 5 juni 2018 via mobiele applicatie

Entertainment was goed en vriendelijk. Eten was lauw, overmorgen komt een groep van 200 man. Ik hoop dat dit goed gaat na het Lezen van eerdere berichten. Vind het eigenlijk geen 5 sterren hotel..........................................................................................................

1  Bedank J. D. v
MarkosTzamalis, General Manager van Sheraton Rhodes Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2018

Dear J. D. v,

Thank you for your feedback. We are glad you have had nice time with our animation team. Please accept our sincere apologies concerning any inconvenience you may have experienced.
We hope to welcome you again at the Sheraton Rhodes Resort & offer you the treatments you truly deserve.

Markos E. Tzamalis

Beoordeeld op 25 mei 2018

Onze vakantie is geboekt bij Tui. Tui schrijft op de site: 'kom helemaal tot zen in de heerlijke tuinen'. Prima. Dit sprak ons aan. We kwamen aan bij het hotel. Het is een prachtig hotel! Op donderdag, 1 dag na aankomst, heerlijk aan het zwembad gelegen. We gaan aan het eind van de middag terug naar onze kamer en zien tot grote schrik dat er een groep van ongeveer 300 jongeren bij de receptie staan..... Dit betrof een groep Israëlische jongeren tussen de 20 en 30 jaar. Ze kwam hier op vakantie met een tv zender. We dachten nu is het gedaan met de rust. En ja hoor. In de avond zitten we bij het restaurant en het halve restaurant was afgezet voor deze groep. Later in de avond op onze kamer was het zeer lawaaierig. De jongeren zaten onder andere naast ons, boven ons, onder ons en ga zo maar door. Tot laat in de nacht van balkon naar balkon schreeuwen, veel drinken en waterpijpen roken en harde muziek. De volgende dag hebben we maar van schrik een auto gehuurd. We kwamen terug bij het hotel en in de lift lagen lege bierbekers, sigaretten etc. Als we de lift uit wilde moesten we deze jongeren zowat eerst omver lopen om erdoor te kunnen, ze lieten ons er niet door. Erg asociaal. Onze klacht gedaan bij de receptie, met als enige antwoord: 'i agree'.
De dag erna wilde we bij het zwembad liggen. Het hotelmanagement had bedacht dat ze beter een poolparty voor de jongeren konden houden, het hotel heeft hiervoor zelf muziek gehuurd!!!!!!. Dit was echt verschrikkelijk. Harde muziek met veel bass erin. Dronken jongeren hingen in het zwembad. Bij het zwembad ernaast kon je nauwelijks liggen door het vele lawaai. Dan maar naar het zwembad op de 6de verdieping. Ook hier was het geen pretje door het lawaai. Wederom naar de hotelmanager om mijn klacht aan te gegeven. Zijn antwoord: Het is hier een Resort, dit kun je verwachten. Ik viel bijna van mijn stoel.... Dit kon ik verwachten??? Als ik interesse in deze groep zuipende jongeren had gehad, was ik wel naar Chersonissos gegaan. De manager vond het allemaal wel meevallen. Ik zei dat hij maar eens moest gaan luisteren. Hij hoorde en heeft gevraagd of ze de muziek wat zachter wilde zetten. Dit is gebeurt maar niet voldoende. Die zelfde avond vertrok deze groep. Deze groep is in totaal 3 dagen geweest. Maar ook dezelfde avond arriveerde er een nieuwe groep van deze omroep/company. Deze groep herhaalde het zelfde programma als de eerste groep. De groep is op 15 mei vertrokken en op 16 mei zijn wij naar huis gevlogen. We hebben dus 1 dag vakantie gehad.

Van een Sheraton 5 sterren hotel mag je dit echt niet verwachten. Dit was echt te gek voor woorden!! Het hotelmanagement heeft erg gefaald, er was totaal geen leiding meer in het hotel voor deze groep ontspoorde jongeren.
De medewerkers van het hotel zelf, in het restaurant en de conciërges gaven zelf aan dat dit ook niet hun keuze was en ze het erg vervelend was, wat er op dit moment in hun hotel gebeurde. Al met al erg teleurgesteld in dit hotel, ik zal dit hotel dan ook zeker niet aanraden bij vrienden, familie en collega's.

Datum van verblijf: mei 2018
MarkosTzamalis, General Manager van Sheraton Rhodes Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2018

Dear eah1908,

Thank you for your review.

Please accept our sincere apologies for not meeting your expectations over your stay with us.

Rest assured that we take your notes into serious consideration to further enhance our services.

We hope to welcome you again at the Sheraton Rhodes Resort & offer you the relaxing holidays you truly deserve.

Markos E. Tzamalis