Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.083)
Beoordelingen filteren
3.083 resultaten
Waardering van reizigers
1.004
858
540
357
324
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.004
858
540
357
324
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 3.083 beoordelingen
Beoordeeld op 15 september 2019

Zeer groot en super mooi hotel! Vooral de koepel is 's avonds een streling voor het oog!
Het eten is zeer uitgebreid, ik heb in verschillende recensies gelezen dat het vaak hetzelfde is, dit klopt wel ongeveer, maar het is zo uitgebreid dat dit zeker te vermijden valt! Het ontbijt is echt top, volgens mij kan er niets meer bij geserveerd worden.

Werkpunten:
De all-in formule zou meer toegankelijker mogen zijn voor de andere bars en resto's in hotel, want er zijn zeer veel bars in het hotel, maar volgens mij is er maar 1 all-in bar, zelfs de Poolbar hoort niet in de all-in module.

Onze kamer was al redelijk wat verouderd, dit is wel normaal denk ik voor de prijs die wij betaald hebben. Moest dit gerenoveerd worden zou dit volgens mij niet meer betaalbaar zijn voor de gewone werkende Vlaming!

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Dentoerist96
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RodosPalace, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Rodos Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2019
Google-vertaling

Dear Mr/ Mrs Dentoerist96,

How wonderful to read your review and thank you so very much for sharing your thoughts on Tripadvisor!

We are very happy for making the most out of our hotel's beautiful location, cleanliness, delectable cuisine and of course, our attentive and welcoming team members! Your remarks have been appreciated.

We look forward to your return to Rhodes and to our hotel soon!

Yours sincerely,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het entree van het hotel en de gehele beneden verdieping was echt naar verwachting. Echter bij het inchecken bleek al snel dat het personeel weinig uitlegt en niet vriendelijk te noemen is. Dit is het gehele verblijf zo gebleven, ook bij het eten was het personeel nooit echt vrolijk en vooral kortaf en chagrijnig. Wij zaten in een niet gerenoveerde kamer, waarvan bij het boeken geen foto zat. De kamer was oud, rook muf en het airco systeem deed het met vlagen erg slecht. Na dit te hebben aangegeven leek hij een paar dagen later beter te werken, maar goed is deze zeker niet te noemen en de kamer bleef altijd vrij warm. Bij de liften moest je vooral rond etenstijd(en) lang wachten en ze waren enorm klein voor hoeveel gasten er in dit hotel verblijven. Ze zaten vaak propvol en de meest rechter lift heeft dan ook meerdere keren vast gezeten.. Het eten (wij hadden halfpension) was prima al laat het ontbijt te wensen over. De andere ruimtes in het hotel waren ook mooi en zoals op de foto’s. Strand is dichtbij en erg fijn + rustig!

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 424lynnk
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RodosPalace, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Rodos Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019
Google-vertaling

Dear Mr/Mrs 424lynnk,

Thank you for taking the time to share your comments on TripAdvisor further to your recent stay with us.

Allow us to express our disappointment that there were certain aspects in our Hotel that were not up to your liking and our apology for the inconveniences you had faced.

As disappointing your remarks might be, they are always constructive to us. For this reason we would like to inform you that we have already renovate many Tower rooms and we suggest you to opt one of these upon your next visit.

In any case we are certainly not satisfied for leaving our hotel with such a bad impression and we really hope we will have the honor to welcome you again in our Hotel giving us the opportunity to serve you with our best attention and professionalism.

With kind regards,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 juli 2019

Ik kom al voor meer dan 20 jaar in Rhodos Palace. Wat een vriendelijke mensen en een gastvrijheid biedt dit hotel. De veranderingen in de afgelopen jaren zijn goed geweest voor Rhodos Palace. En natuurlijk gaan we over twee weekjes gewoon weer!

Kamertip: Appartementen of de vernieuwde hotel kamers
Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank Jannyprins
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RodosPalace, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Rodos Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2019
Google-vertaling

Dear valued guest,

Thank you for your preference!

It's heartwarming to read your gracious comments and your valuable recognition of our constant efforts for further improvements.

It's really rewarding to know that once again, you were very impressed by the service provided by our team members.

Your comments will be shared with our entire team to inspire them to continually provide high standards of service to our guests.

It was our pleasure having you as a loyal guest of ours and we can not wait to welcome you soon again!

With warm regards,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 juli 2019

Wij waren hier op een familievakantie, en we kwamen ‘s avonds aan. Wat we al gelijk opmerkten was dat het strand nogal leeg was, en er niet heel schoon uitzag. Verder, mild vluchtige check-in, en naar de kamer. We hadden een mooie suite, ookal was hij gedateerd en de kwaliteit van het meubilair en apparatuur was niet al te best. Toen we de receptie belden om een afgezonderd bed te brengen, kostte ze het hun vrijwel een uur om het naar de kamer te brengen, en het met zichtbare afgunst in elkaar te zetten. Dat komt dan weer door het allergrootste probleem met dit hotel. Het is veel te groot voor zijn eigen goed. Er zijn veel te veel gasten voor het aantal personeel, wat je merkt als het zwembad binnenloopt, of een van de drie gigantische massaontbijtruimtes (lees: massieve schoolkantine). Het aantal gasten leidt er ook toe dat de wachtrijen bij de receptie en de liften heel lang waren. Gelukkig zaten we niet in het normale gebouw. Samengevat: best ok hotel, heeft alleen wat problemen met de organisering van het aantal mensen dat erin verblijft, en het onderhoud van de kamers. Uiteindelijk niet 5 sterren waard, ik zou ze er 4 geven.

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank Simon B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RodosPalace, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Rodos Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019
Google-vertaling

Dear Mr Simon B,

Thank you for taking the time to review your recent stay with us.

Whilst we were pleased to read that you enjoyed our services, our room and location of our Hotel, we were concerned to read the aspects you expressed disappointment with.

Please be assured that your remarks have been appreciated and we would be grateful if we had the chance to welcome you in our hotel once again.

With regards,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 mei 2019

Kwamen er toevallig overnachten omdat vliegtuig technisch probleem had. Op naar 16e verdieping, kamer achterkant, een hok. Badkamer in orde maar enkel raam vanaf schouderhoogte met voltapijt. Vrienden hadden zelfs schimmel op de muren. De cocktails werden geserveerd in plastieken bekers en waren niet te drinken, zelfs geen gezellige ruimte. Een 2e kon er nog net af. Idem restaurant, een 2e glas wijn werd met veel moeite geserveerd. We kregen de stempel "delayed flight" en waren echt niet welkom. En in zo'n hotel zou ik geen week willen verblijven

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank BARNEY-MILES
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RodosPalace, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Rodos Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2019
Google-vertaling

Dear Barney-Miles,

Having read your feedback and concerning your one night stay with us we are sorry to say that we cannot really accept some of your comments, as they are quite unfair for our hotel.

As you noticed by yourself, when we receive the cancellation flight notification, we have a period of time between 20-23 minutes to get prepared to welcome more than 200 guests as the same time. All our team during flight cancellations has to work diligently towards our main goal: to offer to all our guests the best possible services and facilities in order to meet and to exceed their expectations.

We are happy that under the stressful condition a flight cancellation causes, you were able to enjoy our services and hospitality. At the same time we can realize that our Hotel was not up to your liking but we are pretty sure that you could have rated the aspects you were dissatisfied with, in a more objective way.


In any way, it is our hope to have the opportunity to welcome you again in our Rodos Palace Hotel, this time for your scheduled vacation.

With regards,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken