Beoordeeld op 25 april 2018 via mobiele applicatie

Een tophotel met fantastisch personeel! Wij verbleven hier een weekje in een kamer met terras en toegang tot gedeeld zwembad (slechts toegankelijk voor 10 kamers). De kamer is zeer ruim en proper, er is een Nespresso aanwezig. Het eten was steeds verzorgd en heel lekker. Voldoende variaties bij het buffet: voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Je hebt ook dagelijks de keuze uit een vlees-, visgerecht en vegetarisch gerecht.
Wij hebben een auto gehuurd bij Marathon, aan de receptie. Alles was in orde.
Een echte aanrader dus!

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 22 oktober 2017 via mobiele applicatie

Al een aantal dagen tegast in dit geweldige 5 sterren hotel. Afgezien van de faciliteiten die je misschien mag verwachten voelt het verblijf als een sprookje. Je wordt hier de hele dag door op allerlei manieren schandalig verwend, het personeel is hartstikke vriendelijk en alles klopt gewoon. Zeker als je niet van topdrukte houdt, is een verblijf in deze tijd van het jaar het absolute summum! Hier komen wij zeker volgend jaar weer terug :)

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 oktober 2017

- Algemene beoordeling 9.5 !
- Prachtig zwembad, alles even schoon!
- Geweldig ontbijt!
- De kamers zijn heerlijke ruim en een prachtig mooi uitzicht tot aan Turkeij.
- Personeel heel vriendelijk.
- de eerste nacht vonden we het bed iets te hard maar dat wende.

Kamertip: Kamers zijn zeer ruim met zeezicht hebben uitzicht tot Turkeij. Personeel is door het hele hotel erg vriendelijk en behulpzaam.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 september 2017

Ja terug voor de 7 de maal naar voor ons het beste hotel tot nu toe na reeds 15 jaar te hebben rondgereisd in Rhodos ! De gemoedelijke sfeer van alle personeel is bijna niet meer te vinden in ons eigen land !! Volgen jaar terug das zeker !!!

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 september 2017 via mobiele applicatie

Eind augustus 2017 hier met mijn zoon geweest. Vanaf het ontvangst tot het vertrek staat de klant centraal. Het personeel maakt echt persoonlijk contact met je!! Het hotel zelf is grandioos, echter zonder de juiste medewerkers is en blijft het een gebouw.. met name de complimenten voor de medewerkers bij de receptie, 'bell boys' (Stellios thumbs up!!), bediening (bij het zwembad) en last but not least achter de main bar..don't ever lose that great warm smile :-)

Een klasse 5 sterren hotel waar een klein foutje direct en zeer klantvriendelijk wordt opgelost.

Dit hotel geeft betekenis aan customer care..

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie