“Veel bieren op de tap”

Keukens: Grieks, Internationaal, Bar, Café
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
22 juli 2017 beoordeeld

Veel keuze uit eten en drinken. Prijzen verschillen van goedkoop tot vrij prijzig. Als je meer dan 1 keer komt krijg je iedere keer 10% korting. Personeel komt altijd een praatje maken.

5 oktober 2016 beoordeeld

We zijn hier de eerste dag wezen lunchen. Goed gegeten, en goede bediening. Ik had de Philly Cheese steak en mijn vrouw de Greek Club Sandwich. Beide aan te raden. Enige minpunt (wat helemaal geen minpunt is) was dat de Greek Club erg groot was. Dus als je twee kleine eters heb, akn je die makkelijk delen. Aangezien ik hier niet gedineerd heb vind ik het moeilijk een hogere bedienig te geven, mjaar op basis van de lunch denk ik dat dit wel goed zal komen.

24 juni 2016 beoordeeld

We zijn hier gaan eten omdat ze als 66e van de 1100+ restaurants op Rhodos stonden maar hebben dit geen seconden kunnen waarmaken. De voorgerechten waren wel ok maar er zat bijv geen saus bij de onionrings en potato wedges. De onionrings waren uit de vriezer en niet zelf gemaakt.
Hoofdgerecht was voor mij ronduit slecht. De gyros was super vet en had een hele aparte weeïge smaak ipv knapperig en zout. De souvlaki was erg droog en vet.
Dit heb ik aangegeven en als excuus kreeg ik dat dit nu eenmaal het vlees is dat ze hebben. Wel gewoon in rekening gebracht etc.
Van mijn tafelgenoten begreep ik dat de hamburgers wel erg lekker waren dus als je het op safe wilt spelen zou ik daar een hamburger nemen. Ik ga er in iedergeval niet meer eten en begrijp de hoge notering echt niet

30 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker en goed gegeten tijdens onze vakantie. Gevarieerd menu: Volop keuze uit hamburgers, sandwiches, wraps, vlees, etc (lekker weer eens wat anders). Zeker een aanrader!!!

25 juni 2015 beoordeeld

De maaltijden in The Luna Bar zijn van een heel goede kwaliteit en uiterst vriendelijk geprijsd. Ook zijn er vele bieren van het vat, w.o. Grimbergen. Let op als je een kleine Grimbergen bestelt krijg je 33 cl, bestel je een grote dan krijg je een halve liter (voor maar € 5,= trouwens). De grootste kracht van deze bar is echter de uiterst vriendelijke en klantgerichte benadering door de eigenaar, zijn familie en personeel. De sfeer is steeds supergezellig en er wordt muziek gedraaid van de jaren 60/70/80. Vele klanten van The Luna Bar zie je ook regelmatig terugkomen. Kortom de gezelligste bar in Ixia e.o.

Reizigers die The Luna Bar bekeken, bekeken ook

Ialyssos, Rhodes-Stad
Rhodos, Rhodes-Stad

In The Luna Bar geweest? Deel je ervaringen!