Beoordeeld op 25 juni 2018 via mobiele applicatie

Als je niet veel faciliteiten nodig hebt, is dit hotel prima om in te verblijven. Alles is keurig schoon. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ontbijt is niet bijzonder. Wij hebben elke dag bij t playcafé ontbeten. Voor €5 zeer uitgebreid ontbijt + heerlijke koffie!
Echt een top locatie, gezien alles op loopafstand is. Zowel het strand aan de oost- en westkant als de oude en nieuwe stad.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 11 juni 2017 via mobiele applicatie

Een prima familiaal hotelletje, prijs kwaliteit.

Ontbijt was dik,in orde en Georges zorgde dat alles goed verliep.

Kamers zijn niet geweldig groot. Maar voldoen zeker voor mensen die er net als ons graag op uit trekken.

Zeker ideaal gelegen om rhodos te ontdekken.

Wij zouden zeker terug gaan.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 1 november 2015 via mobiele applicatie

Zijn hier voor de tweede keer geweest en wederom uitstekend bevallen. Kamers zijn netjes, personeel behulpzaam en vriendelijk en het ontbijt is uitgebreid. Elke dag verse broodjes, cake, yoghurt met cerals, gekookt en gebakken ei en verschillende warme gerechten.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 21 juni 2013

Goede ligging en vriendelijk personeel. Mooie kamer met balkon. Internettoegang gratis, maar lukt alleen in de hall van het hotel.Propere kamer en goede douche .Ontbijt is lekker, alleen waren de broodjes niet altijd vers,

Datum van verblijf: juni 2013
Beoordeeld op 12 maart 2012

een zo hoge beoordeling geven doe je niet snel, maar in dit geval is het absoluut terecht.Personeel receptie uitermate vriendelijk en behulpzaam.
De kamer was van normale afmeting maar" spic and span".
Ontbijt goed en voldoende, ook met gebakken eitje, spek en champingnons.Had wel iets meer variatie kunnen hebben.
De ligging van het hotel is perfect. In de nieuwe stad met genoeg uitgaansmogelijkheid in de directe omgeving en maar 10 minuten gaans van de oude stad.
Hotel ligt in een zijstraat maar men moet er toch rekening mee houden dat, zeker in het hoogseizoen, geluidsoverlast zal zijn. Tijdens ons verblijf , begin maart, was het relatief rustig.
Veel winkels en horeca bedrijven nog gesloten. Voor ons, nederlands echtpaar rond 60, woonachtend in Luxemburg, echter ideaal. En de grootste plus..wat zijn de mensen op het eiland vriendelijk! we zijn frequente reizigers maar dit kom je echt niet over tegen.

Kamertip: Er zijn alleen maar kamers aan de straatkant beschikbaar
Datum van verblijf: maart 2012