Google
vanaf US$ 108,26
vanaf US$ 117,13
vanaf US$ 75,33
Beoordeeld op 8 augustus 2021 via mobiele applicatie

We hebben een hele leuke dag gehad. De organisatie in handen van Half Price Tours is uitstekend. Ze benaderen je nog vooraf per whatsapp en reageren snel. Het zwemmen in de baai was erg leuk en Symi is echt adembenemend mooi. Je kan er heerlijk genieten van locale lekkernijen. Enige puntje van kritiek was dat er teveel mensen opde boot waren (ivm corona voelde dat niet echt prettig).

Datum van activiteit: augustus 2021
Beoordeeld op 4 augustus 2021

Top dag gehad! Super goede service gekregen van half price tours. Symi is een mooi eiland om te ontdekken. Ik raad zeker aan om het te boeken.

Datum van activiteit: augustus 2021
Beoordeeld op 16 juli 2021

Een van de beste dagen van onze rijs, voor maar 25 euro is het zeker waard. Leuke muziek en lekkere cocktails aanwezig. Doen dus!!! :D

Datum van activiteit: juli 2021
Beoordeeld op 11 juli 2021 via mobiele applicatie

Een hele mooie dag met een lieve tour guide. Veel uitleg over de geschiedenis van Rhodos. Je komt op plekken waar je normaal minder snel terecht zou komen. Een aanrader!

Beoordeeld op 7 juli 2021 via mobiele applicatie

Een hele mooie dag gehad! Zeer aan te raden. Je bent de hele dag bezig en ziet veel moois. Lekker gegeten en de plek waar we mochten zwemmen was adembenemend