“Superrrrr!!!!”
Beoordeling van Hosteria dei Cavalieri

Hosteria dei Cavalieri
Geclassificeerd als nr. 3 van 516 Restaurants in Rhodos
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke avond gehad. Met vriendelijke uitbater en super lekker en fijne keuken voor eerlijke prijs.
Topper

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg klein leuk restaurantje gerund door een Italiaanse familie met hart voor de zaak. Vooraf tonijn carpaccio, zeer malse en dikke plakjes tonijn, perfecte opmaak, tonen van peterselie, een wortel-gembersausje. Als hoofdgerecht had ik de zeebaars, perfect op smaak en mijn vriendin de ‘Beef Tagliata’, malse biefstukreepjes. Nagerecht Bonet de Piedmont, unieke smaak! Tot slot bestelden we nog 2 Limoncello, en bij het afrekenen bleken die ‘on the house’, erg attent!

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super restaurant met een bijzondere vriendelijke Italiaanse bediening. Wat een gentleman
Heerlijk gegeten en de tiramisu is uitmuntend !

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier inmiddels 2 keer gegeten. Hele verse mooie gerechten. Heel goed klaargemaakt zonder te veel opsmuk. Een top adres. Hele vriendelijke ontvangst en bediening. Je kunt zien dat de eigenaren passie hebben voor het vak

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Meerdere keren tijdens onze vakantie gegeten. Fijne bediening, seafood pasta en de tiramisu is echt geweldig!

Reizigers die Hosteria dei Cavalieri bekeken, bekeken ook

Rhodos, Rhodes-Stad
Rhodos, Rhodes-Stad

In Hosteria dei Cavalieri geweest? Deel je ervaringen!