17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Normaal niet van de beoordelingen schrijven, maar dit hotel verdient een super beoordeling! Eten, personeel, hotelkamer alles top! Waren er met een baby, super vakantie gehad!

Met de taxi ideaal gelegen ten opzichte van Rhodos. Lekker zeeklimaat waardoor het goed uit te houden was. Willen zeker nog een keer terug.

Verbleef: juni 2018, reisde met familie
7 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn de eerste week van juni hier verbleven. Een geweldig hotel! Een vakantie waar niks aan ontbreekt. Wij hadden een hele mooie kamer met privezwembad. Schoon en goed onderhouden. Je kunt er heerlijk eten en nog belangrijker, super aardig personeel! Een echte aanrader!

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
2 juni 2018 beoordeeld

Wij verbleven in een elite suite met privé-zwembad aan tuin. Mooie ruime kamer en de service bij deze elite suites is prima verzorgd. Ook het eten is lekker en van goede kwaliteit. We hebben ons dan ook prima vermaakt en zullen hier zeker nog eens terugkomen.
Enige verbeterpunt dat we kunnen noemen, de cardio-apparaten in de fitnessruimte zijn zeer gedateerd en niet allemaal werkend. Dat is zonde, want je ziet juist dat dit hotel echt aandacht besteed aan het onderhoud.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
27 mei 2018 beoordeeld

Wat een geweldig hotel service met een hoofdletter S. Alles klopt in dit hotel, goed uitgebreid ontbijt, fantastisch restaurant. Personeel doet echt alles om je verblij zo aangenaam mogelijk te maken.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
30 juni 2017 beoordeeld

Hier kan je niets negatiefs over zeggen. Super hotel! Zeer mooie kamers met geweldig uitzicht op zee.We hadden een kamer met prive zwembad,een aanrader. Het personeel doet werkelijk alles voor je. Het eten was zeer goed. Voor ons volgend jaar weer!

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Sofia M, Director of Sales van Amathus Elite Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2017

Dear sanniewannie,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are delighted that you enjoyed every aspect of your stay. We look forward to welcoming you back in the future.

Warm regards,

Sofia Mailli