“Een verborgen juweeltje van een familierestaurant”
Beoordeling van Niohori Restaurant

Niohori Restaurant
Geclassificeerd als nr. 26 van 488 Restaurants in Rhodos
31 mei 2018 beoordeeld

Een verborgen juweeltje van een familierestaurant dat wij hebben gevonden doordat we besloten een achterafstraatje eens in te lopen. Alles wordt in eigen hand gehouden, van de inkoop bij de slager, wat een broer van de eigenaresse is, tot de kokkin, wat haar moeder is.
Nadat we het 's avonds hadden besloten om daar te eten en de dag erna weer ergens anders hadden gegeten hebben we besloten om de rest van onze vakantie hier te eten. We hebben van de 8 dagen 3 keer ergens anders gegeten en deze 3 keer hadden we niet het warme, hartelijke welkoms gevoel zoals deze ons bij Niohori te beurt viel.
Zowel ovengerechten als grill gerechten gegeten en ze voldeden allemaal aan onze verwachting.
Kortom een aanrader en bij onze volgend bezoek aan Rhodos zullen wij hier weer ongetwijfeld gaan eten.

11 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten na een vriendelijke ontvangst door de gastvrouw. Aanrader wanneer je authentiek Grieks wilt eten. Mijn favoriet was de aubergine in tomatensaus, maar er staat nog veel meer op het menu wat ik nog wil gaan proberen. Hier komen we graag terug!
Een minpunt wat niets met grieks eten te maken heeft: de frites is verschrikkelijk, maar dat zien we hier veel vaker.

20 april 2018 beoordeeld

Dit jaar ga ik in juni voor de 29ste keer naar Rhodos. Meerdere bezoekjes aan Niohori staan weer op het programma. Het is steeds een beetje thuiskomen. Mama Kiki (aan het fornuis) & dochter Eirini zorgen er telkens voor dat je je welkom voelt & serveren de authentieke Griekse keuken. Eigenlijk een adresje dat ik lang voor mezelf gehouden heb en pas enkele jaren deel met vrienden. Een plaatsje waar je gelijkgestemde zielen tegen komt, weg van de toeristische drukte. Een eerlijke, degelijke keuken. Eenvoudig & o zo lekker. Echt een bezoekje waard.

19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk restaurant in een bijzondere intieme ietwat huiskamer achtingen zetting. Zeer fijne bediening.
Heerlijke typisch Griekse gerechten bereid in een kleine open keuken. Een perfect restaurant voor een fijne intieme avond, persoonlijke bediening met gepaste aandacht.
Echt een aanrader wanneer je in Rhodos stad bent!

24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk, rustig restaurantje. Totaal tegenovergestelde van de drukke, opdringerige, pleintjes. Voor wie van Grieks eten houdt, zou ik hier zeker gaan eten.

Reizigers die Niohori Restaurant bekeken, bekeken ook

Rhodos, Rhodes-Stad
Rhodes-Stad, Dodecanese

Rhodos, Rhodes-Stad

In Niohori Restaurant geweest? Deel je ervaringen!