“Lekker en vriendelijk ”
Beoordeling van Mama Sofia's

Mama Sofia's
Geclassificeerd als nr. 50 van 516 Restaurants in Rhodos
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker grieks restaurant in de oude binnenstad.
Vriendelijke bediening, leuke uitleg over ontstaan van restaurant door mama sofia's zoon Stavros en broer Yannis.
Een grote aanrader voor wie lekker wil eten in de oude binnenstad!

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik wilde graag de finale van de Champions League en we moesten nog eten. In de Oude Stad zijn weinig televisieschermen (wat ik over het algemeen positief vindt), die hier wel waren van het naastgelegen café (George Bar). We kozen voor een simpel gerecht omdat we al bang waren dat het tegen zou gaan vallen. De pizza hawai was simpel en veel. Een 6 op 10. Ook de spaghetti van mijn vriendin was voor een weeshuis gemaakt. Wanneer je het thuis maakt met een Maggi-pakketje, ben je al beter uit. Een 5.5 op 10. Al met al won Real Madrid de cup en zag ik een prima finale. Met het doelpunt van Bale als hoogtepunt en het eten als noodzakelijke bijzaak.

27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening was zeer vriendelijk en het eten heel goed! Onder de klokkentoren met de mooie verlichting is het een prima plek!

19 september 2017 beoordeeld

tijdens ons verlof in Rhodos naar dit gezellig restaurant geweest , zeer vlotte en toffe bediening , je komt er voor de eerste keer met een ontvangst of je al langer klant bent. De menu kaart was uitgebreid , en met de verschillende griekse specialiteiten erop !

16 september 2017 beoordeeld

Ook dit jaar weer diverse malen hier gegeten. Heerlijke gerechten voor een eerlijke prijs en ook nog een uitstekende wijnkaart.
Je voelt je hier echt een gast en we hebben weer veel gelachen met Stavros, Ioannis en de andere familieleden van Mama Sofia. Ook Alex, die je ontvangt, is een aardige man die niet opdringerig is.
Kortom, het was weer top bij Mama Sofia. Tot volgend jaar, Kees en Lies

Reizigers die Mama Sofia's bekeken, bekeken ook

Rhodos, Rhodes-Stad

In Mama Sofia's geweest? Deel je ervaringen!