“LEKKER !!!”

Geclassificeerd als nr. 77 van 516 Restaurants in Rhodos
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Ons eerste gedacht eindelijk vrouwelijke bediening hier gaan we zitten ( want) meestal zijn het mannelijke obers wat op zich niet erg is natuurlijk al vind ik in Rhodos oud stad dat ze ambetant waren en dan echt wel erover .
Het was lekker ... het enige minpunt vond ik wel dat ze hun collega's restaurants afkraken , want wij zijn de beste , je moet niet naar daar gaan , en dat vind ik niet kunnen ieder doet zen best om het beste te geven .

21 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel. De prijs is ook uitstekend. Na een dagje shoppen lekker uitrusten op een rustige locatie.

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

5 sterren van mij. Het restautant aan de haven kant net binnen de vestings muren.
We dachten heerlijk te beginnen met een paar voorgerechten niet wetende dat hun main dis zo veel zou zijn. Meer dan voldaan zijn we er weg gekomen. Echt een juweeltje waar de echt liefhebber van de griekse keuken tevreden over zal zijn. Als toetje zijn hun menu's in de meest voorkomende talen waar onder Nederlands.

15 oktober 2017 beoordeeld

Bij Island Lipsi kun je heerlijk eten, lunch en diner. De sea fantasy salade is een aanrader voor visliefhebbers, maar ook de pita gyros en andere gerechten zijn erg lekker.
Rond het diner is het erg druk, maar de bediening blijft vriendelijk en werkt ontzettend hard om iedereen van heerlijk eten te voorzien.

11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zn tweeën gegeten in het naseizoen. Kleine salade vooraf met pitabrood. Heerlijk gekruid. Een Griekse schotel met verschillende gerechten. Erg smaakvol. Afwisselende smaken die goed bij elkaar passen. Een aanrader!

Reizigers die Island Lipsi bekeken, bekeken ook

Rhodos, Rhodes-Stad

In Island Lipsi geweest? Deel je ervaringen!