“Slechtste Restaurant van Europa”
Beoordeling van Old Town Restaurant

Old Town Restaurant
Geclassificeerd als nr. 462 van 511 Restaurants in Rhodos
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
8 augustus 2021 beoordeeld

na de vlieg reis even ontbijten met je gezin, je kunt beter iets halen bij de supermarkt. Weinig duur en verse jus de orange van sinaasappels die volgens mij al 10 jaar oud waren. Ik denk waar je ook gaat zitten is het eten beter dan hier.

7 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Ziet er leuk uit, maar loop aub de proppers voorbij. Hoe leuk het dakterras er ook uitziet, slechtste tent van heel Rhodos.

Vreselijk eten, taai/droog zelfs de friet kunnen ze laten mislukken. In tegenstelling tot andere tenten is deze ook heel erg duur. Het afrekensysteem neigt erg naar oplichting. Klopte in ieder geval voor geen meter.

Genoeg andere tentjes met wel goed eten en leuke dakterrassen.

4 augustus 2021 beoordeeld

Helaas hebben we alle slechte beoordelingen vantevoren niet gelezen. Ziet er van buiten leuk uit, maar het is eten is vreselijk en duur. Bovendien duurt het heel erg lang. Zeker niet naartoe gaan!!

22 juli 2021 beoordeeld

We werden overtuigd door een man die voor het restaurant stond om op het dakterras te gaan zitten. Daarna bestellen we 2 cola’s, het smaakte helemaal niet naar cola. Ik bestelde spaghetti scampi, de scampi’s waren niet eens proper gemaakt. De mensen daar zeide het met een roomsaus was, maar opeens tomatensaus. Ik had hele tijd zand in men mond omdat de scampi’s niet waren schoongemaakt. Men vriend bestelde spaghetti bolognaise, maar kreeg een oliesaus met alleen vlees. Het smaakte afschuwelijk. De obers brachten ons opeens ook garlic bread en tzatziki. Hierom hadden we nooit gevraagd maar we moeten er wel 15 euro voor betalen. Na ons eten moesten we opeens 50 euro betalen, we waren de ober gaan aanspreken. Hij werd ook nog is kwaad, uiteindelijk hebben we maar 30 euro betaald. Dit is natuurlijk nog steeds te veel! Echt verschrikkelijk en een echte afrader!!!!!

Datum van bezoek: juli 2021
12 augustus 2020 beoordeeld

We kwamen om een drankje te drinken na heel lang aandringen. We vroegen om 1 bier en 1 cola. Mijn vriend kreeg 1 liter bier (!!) En ik een cola, we moesten 15euro afrekenen. Belachelijk en vreselijk personeel.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Old Town Restaurant bekeken, bekeken ook

In Old Town Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.