Beoordeeld op 18 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit jaar voor ons tweede keer dias studios in Faliraki en nog steeds erg tevreden.

Het hotel ligt net buiten de drukke bar street maar alles is goed te bereiken. Winkeltjes en eettentjes zijn kort bij en je bent ook zo op het strand en met de auto of scooter zo in rhodos stad. Het hotel is volboekt maar toch is het er rustig en heb je overdag voldoende ruimte om lekker te zwemmen of op een bedje te liggen.

De familie kostas doet er alles aan om het naar je zin te maken en staan altijd klaar met tips of adviezen of gewoon een gezellig praatje.

De kamers zijn eenvoudig ingericht maar netjes en worden dagelijks schoongemaakt en je krijgt dagelijks nieuwe handdoeken. Enige tip zou zijn om iets aan de douche te doen. Wanneer je doucht wordt de hele badkamervloer nat.

Het ontbijt is ook redelijk divers en lekker. Overdag kun je er ook verschillende lekkere dingen eten tegen een goede prijs. Vooral de mousaka is een echte aanrader! Deze wordt door de moeder van de familie gemaakt.

Sowieso is de prijs kwaliteit verhouding erg goed!!!!

Het restaurantje om de hoek is ook een aanrader. Wij zijn super blij dat we opnieuw in dias zijn verbleven en zouden het iedereen aanraden.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 25 juni 2017 via mobiele applicatie

We hebben twee hele leuke weken gehad in faliraki bij dias studios. Het biedt een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Het personeel is bijzonder gastvrij en behulpzaam als er wat is. Minpunten zijn dat de matrassen hard zijn en de douche krap. Maar al met al mocht dat de pret niet drukken. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 23 augustus 2016 via mobiele applicatie

De studio's zijn funktioneel ingericht met kichinette, vuur,ijskast, waterkoker,borden en bestek. Kleine badkamer met douche en wc. De douchegordijn is aan vernieuwing toe. De matras is hard en nieuwe hoofdkussens zijn nodig. Dagelijkse poetsdienst en buiten gedroogde badhanddoeken en frisse katoenen lakens. In augustus ben ik blij met de airco
Terrasje met waslijn. Haardroger. Een prachtig schoon zwembad met ligbedden en parasols. Geen overbodige luxe wel al wat je nodig hebt. Vriendelijke zelfwerkende eigenaars familie. 24u receptie. Goede locatie. Gratis parking. Ontbijt buffet. Locale gerechten voor lunch of diner. Prijs kwaliteit verhouding is eerlijk.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 11 augustus 2016 via mobiele applicatie

Een warm welkom dat krijg je hier echt! Ze doen hier alles voor je en gastvrijheid dat staat hier echt op 1! Wij hebben hier een fijn verblijf gehad! Het is een mooie uitvalsbasis , met de bus naar Rhodos om de hoek en faliraki op 10 minuten loopafstand! Wanneer ik weer naar Rhodos zou gaan zou het zeker dias worden!

Beoordeeld op 7 augustus 2016 via mobiele applicatie

De kamers worden elke dag schoongemaakt, airco doet het goed. Ontbijt is lekker (broodjes, croissantjes, yoghurt, muesli, cake, fruit etc). Vriendelijke mensen aan de balie.
Enige minpunt is dat de douche onhandig is. Klein en douchegordijn hangt maar aan een kant, waardoor de wc nat word. Klein ding, weinig last van.
Aanrader!