Beoordeeld op 25 juni 2017 via mobiele applicatie

We hebben twee hele leuke weken gehad in faliraki bij dias studios. Het biedt een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Het personeel is bijzonder gastvrij en behulpzaam als er wat is. Minpunten zijn dat de matrassen hard zijn en de douche krap. Maar al met al mocht dat de pret niet drukken. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 23 augustus 2016 via mobiele applicatie

De studio's zijn funktioneel ingericht met kichinette, vuur,ijskast, waterkoker,borden en bestek. Kleine badkamer met douche en wc. De douchegordijn is aan vernieuwing toe. De matras is hard en nieuwe hoofdkussens zijn nodig. Dagelijkse poetsdienst en buiten gedroogde badhanddoeken en frisse katoenen lakens. In augustus ben ik blij met de airco
Terrasje met waslijn. Haardroger. Een prachtig schoon zwembad met ligbedden en parasols. Geen overbodige luxe wel al wat je nodig hebt. Vriendelijke zelfwerkende eigenaars familie. 24u receptie. Goede locatie. Gratis parking. Ontbijt buffet. Locale gerechten voor lunch of diner. Prijs kwaliteit verhouding is eerlijk.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 11 augustus 2016 via mobiele applicatie

Een warm welkom dat krijg je hier echt! Ze doen hier alles voor je en gastvrijheid dat staat hier echt op 1! Wij hebben hier een fijn verblijf gehad! Het is een mooie uitvalsbasis , met de bus naar Rhodos om de hoek en faliraki op 10 minuten loopafstand! Wanneer ik weer naar Rhodos zou gaan zou het zeker dias worden!

Beoordeeld op 7 augustus 2016 via mobiele applicatie

De kamers worden elke dag schoongemaakt, airco doet het goed. Ontbijt is lekker (broodjes, croissantjes, yoghurt, muesli, cake, fruit etc). Vriendelijke mensen aan de balie.
Enige minpunt is dat de douche onhandig is. Klein en douchegordijn hangt maar aan een kant, waardoor de wc nat word. Klein ding, weinig last van.
Aanrader!

Beoordeeld op 16 september 2015

begin september geweest.. en het was super!! hele aardige lieve mensen die dit appartement runnen.. elke dag word er schoongemaakt alles word goed verzorgd en ziet er goed uit!! als je iets vraagt regelen ze het meteen, een stukje lopen naar het strand maar prima te doen. wij hebben wel een scooter gehuurd en dat was top! antony quinn bay is ongeveer 5 min met de scooter of met de taxi dit is echt prachtig lekker snorkelen en je ziet allemaal mooie vissen. als je om de hoek van app dias kijkt aan de rechterkant is er een hele leuke super lekkere taverne.. heel goedkoop en echt grieks..lekker tussen de lokals. tenminste niet zo toeristisch als in de barstreet.

wij zijn later gegaan dus niet zoveel jeugd dat was top het was een stuk rustiger.. met de bus ben je voor 2,40 euro binnen 30 minuutjes in rhodos stad.. het is een goede uitvalbasis voor leuke uitstapjes.. alsik hier ooit weer naar toe ga dan word het zeker app DIAS het was echt top!! zeker een aanrader!eten ook top in dias

Datum van verblijf: september 2015