Beoordeeld op 14 september 2018 via mobiele applicatie

Voor Engelse all-inclusive toeristen zal het vast een fantastisch hotel zijn, maar als je niet van bacon en beans houd heb je er niets te zoeken. Toegeven, het waterpark is erg leuk en wordt goed in de gaten gehouden. De kamers van het hotel zijn redelijk ruim en netjes, maar dan heb je de pluspunten ook wel gehad. Het eten is erg matig, niet altijd warm en Griekse gerechten zijn er niet te vinden. Animatie is elke dag hetzelfde en het animatieteam krijgt daar zelf ook weinig energie van. De grote opscheppers met kleine trek zijn ook ruim aanwezig in het buffetrestaurant. De extra restaurants die geboden worden naast het buffet (en waar je 1x mag eten) bieden als extra de bediening, maar het eten is niet anders of beter. Alles bij elkaar is het hotel de prijs niet waard die ervoor gevraagd wordt, dus hou je een gemengd gevoel over aan je vakantie en dat is jammer.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 24 augustus 2018 via mobiele applicatie

Met lage verwachting kwamen we aan, omdat het vele malen goedkoper was dan een paar jaar geleden op mallorca.en hoe Leuk is dat. Appartement begane grond zonder bovenburen ( wij willen graag beneden want mijn man heeft reuma). Geweldige zwembaden met glijbanen ( let op vanaf 140 cm lengte mag je overal vanaf).goede zwemmeesters en juffen. Geen handdoekje leggen want genoeg bedjes echt waren er in hoogseizoen.hele ligweide over.en fijne goede ligbedjes.Heerlijk Grieks eten met veel fruit. Dichtbij strand. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. 15 minuten vanaf vliegveld en vanaf airport Rotterdam. Waarom dan zo weinig Nederlanders?
Ik wil eigenlijk volgend jaar weer en dat gevoel heb ik niet zo snel.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 20 juli 2018

De locatie was prima, strand aan de overkant van de straat.Onze kamer was prima alles was netjes, schoon en functioneerde. Het eten was uitstekend, heel veel keus elke dag weer. En ook elke dag ander eten. Het eten was ook warm. Excursie geboekt bij een winkeltje aan de overkant van de straat. Dit was veel goedkoper dan via de reisorganisatie. En de opstapplaats was voor de deur. Voor een bezoekje aan Rhodos stad kan je het openbaar vervoer nemen, bushalte is voor de deur, en voor 12 euro stonden we met 5 personen aan de rand van de old city of Rhodos. Het waterpark is een echte aanrader, onze kinderen vermaakten zich prima. Ligbedden in overvloed, en heel vriendelijke lifeguards, met name met Ouzai en Kostas vast het echt fun. Altijd was er wel tijd voor een grapje of een praatje. En wat niet op de website stond, maar wat er wel is, is de handdoeken service bij het waterpark. Super handig. Vanaf 10:00 tot 17:30 is er eten bij het waterpark, vanaf 12:00 werden er verse pizza’s gebakken. Bij vertrek moesten we pas om 12:00 uit onze kamer, dat vonden wij ook prettig. Er zitten wel veel gasten uit verschillende landen, de gasten die er waren, zijn vooral gezinnen met kinderen. Wat ons betreft een echte aanrader.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 21 juni 2018

Sun Palace in Faliraki. Top vakantie gehad! We hadden een familiekamer geboekt voor 11 dagen. Bij aankomst kregen we helaas niet de terraskamer waar we op gehoopt hadden. Door de uitstekende service van de receptie werd dit de volgende dag netjes opgelost. De kamers zijn wat verouderd maar verder prima en super schoon. Bedden zijn wel vrij hard. Het hotel incl. het waterpark is erg mooi en schoon. Er zijn genoeg faciliteiten om een drankje, ijsje of wat eten te halen. De zwembaden zijn schoon en het waterpark is fantastisch voor de kids (en ook wel voor de vaders…). Er zijn altijd wel vrije ligbedden te vinden, ondanks je toch wel mensen handdoeken ziet neerleggen ’s ochtends.
Het eten is uitstekend! Ja je hebt weleens slappe patatjes en soms is het druk, maar er is enorm veel variatie en het was ontzettend lekker. Personeel is overigens erg vriendelijk.
Entertainment is goed aanwezig gedurende de dag, en er zijn genoeg leuke activiteiten waar je aan mee kan doen. Entertainment ’s avonds incl de minidisco viel wat tegen omdat het vooral op de engelse vakantiegangers is gericht. Dus engelstalige liedjes en daarna bingo.. bingo.. en nog eens bingo.. en karaoke…..
Voor ons maakte dat niet uit, omdat we na de minidisco lekker een drankje gingen drinken op onze terraskamer terwijl de kids voldaan lagen te slapen.
De locatie is goed. Een klein stukje wandelen naar het mooie strand en het gezellige centrum van Faliraki. Er zit vlakbij het hotel ook een soort Monkeytown.
Ondanks dat de locatie goed is, hebben we toch een auto gehuurd voor paar dagen (wat je prima in het hotel kan regelen) om Rhodos te ontdekken. Ook kan je een bus nemen naar bijvoorbeeld Rhodos old town voor 2,40 euro enkele rit wat goed te doen is. Busstop is voor het hotel.
De gasten in het hotel waren vooral Engelse en Russen, er zijn weinig Nederlanders, maar iedereen was vriendelijk en rustig.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 2 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn een week in Rhodos geweest, auto gehuurd en het eiland rond getourd. Prachtige plekken gezien. Terug naar het hotel. Het hotel zit helemaal vol met Engelse, deze mensen zijn in zijn algemeenheid luidruchtig en aanwezig maar zeker ook heel aardig. Goed om dit vooraf te weten zodat je zelf de keuze kan maken, deze keuze hadden wij ook graag gewild.

De 1e nacht al direct bijna niet kunnen slapen ivm de ontzettend luidruchtige kamers. Je hoort letterlijk de buurman naar de wc gaan en de bovenburen omdraaien in hun bed. Direct melding gemaakt en een dag later een andere kamer gehad, deze is qua locatie wat rustiger gelegen maar net zo gehorig als alle andere. Het is bijna ongelofelijk hoe gehorig de kamers zijn. Je hoort bijv. de radio van 5 kamers verderop alsof het in je eigen kamer is. Enige manier om in slaap te komen was met oordoppen omdat er constant mensen thuis komen van bijv uitgaan en je dit ritueel iedere keer volledig meekrijgt ivm de gehorige kamers. Officiële klacht ingediend bij reisorganisatie (TUI), dit is namelijk geen 4 sterren hotel. In basis begint een hotel bij de kamer en deze zijn bij dit hotel niet goed. Het avondeten is qua kwaliteit en keuze om te janken, iedere dag uit eten dus!

Datum van verblijf: oktober 2017