Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (380)
Beoordelingen filteren
380 resultaten
Waardering van reizigers
204
124
38
7
7
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
204
124
38
7
7
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 380 beoordelingen
Beoordeeld op 11 mei 2019 via mobiele applicatie

Zeer verzorgd hotel met een uitstekende keuken en zeer vriendelijk personeel zowel aan de receptie als in het restaurant ! Het ontbijt is immens!! Elke dag vers fruitsap en bubbels.
Wij verbleven half pension en savonds ook keuze te over en hoofdgerecht wordt aan tafel geserveerd

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank vanpouckenicole
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ntonna g, Guest Relations Manager van Esperos Palace Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2019
Google-vertaling

Dear vanpouckenicole,

Thank you so much, for your firm seal of approval on the Esperos Palace Guest Experience.

Your enthusiastic expressions beautifully reflect the sensation of fulfillment and satisfaction that we wish to generate in all our valued guests. And now that you have lived our version of a 4 plus Star vacationing it will prove to be somewhat difficult to go anywhere else for such a complete vacation.

We hope that the enthusiasm that you take with you inspires you to return in the future with family and friends to relive all the splendors that make up a Esperos Palace vacation.

We remain at your service,
Cordially,
Dona Giourga
guest Services & Marketing Ass. Mgr.
Esperia Group

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 oktober 2017 via mobiele applicatie

Een half jaar voor vertrek geboekt met als preferentie: “zo hoog mogelijk gelegen kamer”. Kregen ironisch genoeg een kamer op de laagste verdieping. Bij navraag werd ons verteld dat onze preferentie niet bij het hotel bekend was terwijl dit op alle boekingsformulieren stond vermeld en ook door Sunweb aan het hotel is doorgegeven. Mooi hotel maar met een slechte service dus!

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank robf12015
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kostas S, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες van Esperos Palace Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2017
Google-vertaling

Dear guest,
Thank you for choosing Esperos Palace, member of Esperia Group, and for your review. We are very sorry to hear that we didn't fulfill your request. We try to accommodate every request that we receive from our guests, but in your case we never got your request and we would like to apologize again for the inconvenience, even if it was not our fault. We hope that overall you enjoyed your stay here and we hope that we will see you again in the future!

Kind Regards
Kostas, Marketing Department of Esperia Group

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 3 september 2014

We hadden een goed verblijft in dit hotel, ondanks dat er een misverstand was in het boeken en we een rekening kregen veel hoger dan we verwacht hadden, hebben we ons alsnog erg vermaakt. We hebben een auto gehuurd middels het hotel, en we zijn zo blij dat we dat gedaan hadden. We konden op die manier veel meer van het eiland zien dan we verwacht hadden. De voorzieningen waren super, zwembaden, bar, restaurant en de mini supermarkt was top. In essentie zou je op het hotel kunnen blijven en nooit weg hoeven. Onze kamer was schoon en ruim en het personeel was erg behulpzaam. Het gratis ontbijt was groot en had een hoop keuze. In het bijzonder: als je ontbijt moet je in de algemene ruimte zitten, het personeel leert je kennen en wat je lekker vindt (bijvoorbeeld koffie of thee etc) deze top dames waren ongelofelijk en overtroffen al het andere personeel van het hotel. Ik zou hier opnieuw verblijven.

Bedank Michelle H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.co.nz. De oorspronkelijke versie bekijken
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
5 weken geleden beoordeeld

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ntonna g, Guest Relations Manager van Esperos Palace Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 juni 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ntonna g, Guest Relations Manager van Esperos Palace Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken