Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (383)
Beoordelingen filteren
383 resultaten
Waardering van reizigers
205
126
38
7
7
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
205
126
38
7
7
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 383 beoordelingen
Beoordeeld op 6 oktober 2017 via mobiele applicatie

Een half jaar voor vertrek geboekt met als preferentie: “zo hoog mogelijk gelegen kamer”. Kregen ironisch genoeg een kamer op de laagste verdieping. Bij navraag werd ons verteld dat onze preferentie niet bij het hotel bekend was terwijl dit op alle boekingsformulieren stond vermeld en ook door Sunweb aan het hotel is doorgegeven. Mooi hotel maar met een slechte service dus!

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank robf12015
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kostas S, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες van Esperos Palace Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2017
Google-vertaling

Dear guest,
Thank you for choosing Esperos Palace, member of Esperia Group, and for your review. We are very sorry to hear that we didn't fulfill your request. We try to accommodate every request that we receive from our guests, but in your case we never got your request and we would like to apologize again for the inconvenience, even if it was not our fault. We hope that overall you enjoyed your stay here and we hope that we will see you again in the future!

Kind Regards
Kostas, Marketing Department of Esperia Group

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 3 september 2014

We hadden een goed verblijft in dit hotel, ondanks dat er een misverstand was in het boeken en we een rekening kregen veel hoger dan we verwacht hadden, hebben we ons alsnog erg vermaakt. We hebben een auto gehuurd middels het hotel, en we zijn zo blij dat we dat gedaan hadden. We konden op die manier veel meer van het eiland zien dan we verwacht hadden. De voorzieningen waren super, zwembaden, bar, restaurant en de mini supermarkt was top. In essentie zou je op het hotel kunnen blijven en nooit weg hoeven. Onze kamer was schoon en ruim en het personeel was erg behulpzaam. Het gratis ontbijt was groot en had een hoop keuze. In het bijzonder: als je ontbijt moet je in de algemene ruimte zitten, het personeel leert je kennen en wat je lekker vindt (bijvoorbeeld koffie of thee etc) deze top dames waren ongelofelijk en overtroffen al het andere personeel van het hotel. Ik zou hier opnieuw verblijven.

Bedank Michelle H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.co.nz. De oorspronkelijke versie bekijken
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 13 juni 2019

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ntonna g, Guest Relations Manager van Esperos Palace Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 juni 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ntonna g, Guest Relations Manager van Esperos Palace Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 februari 2019

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ntonna g, Guest Relations Manager van Esperos Palace Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken