Beoordeeld op 6 mei 2019

Vanaf het allereerst moment voelden mijn zus en ik ons hier welkom. Zeer vriendelijke familie, echt iedereen werkt er mee. Geen idee wat andere mensen schrijven over de verschillende broers, wij hadden twee net gerenoveerde studio's, met tussendeur. Prima bedden, mooie inloopdouche. Alles in de keuken simpel maar oké. Terrasje, kluisje en alle eerste behoeften aanwezig. Er werd elke dag gepoetst, schone handdoeken.
Maar wat het belangrijkste was: leuke plek, gezellige uitstraling met terras op de kop van het zwembad. We hebben er in de week dat we er waren op één keer na elke avond gegeten. 'Today's specials'.... en dan brandde Savvas los. Zijn vrouw en zijn schoonmoeder Kiki in de keuken. Simpele keuken, maar heerlijke Griekse gerechten. We zijn niet zulke vleeseters, maar de karbonades van de barbecue waren niet te versmaden, super mals, frietjes, pittabrood en salade erbij. Het kost allemaal weinig en je krijgt aldoor extra's, in elk geval elke dag een lekker toetje, maar ook altijd de souma, een traditionele Griekse drank van o.a. Rhodos, een soort grappa, door Savvas zelf gestookt, 47%! Hij had ergens in de buurt ook een wijngaard en we kregen die lekkere rode wijn ook regelmatig. Een geboren verteller, veel verhalen, tegenover alle gasten, grenzeloze gastvrijheid!
Rustig gelegen, een beetje weg van de gekte van Faliraki - je loopt in 8 minuten naar het strand en de winkels. Gratis parkeren en supermarkt bij het complex.
Ik denk niet dat ik nog eens naar Rhodos zal gaan, alles wel zo'n beetje bekeken deze week, en in het hoogseizoen word je er denk ik gek. Maar mocht ik nog eens gaan, dan weet ik waar ik ga verblijven!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 3 mei 2019

De eigenaren zijn enorm gastvrij, ze helpen je bij alles wat je nodig hebt. Er is een zwembad en een restaurantje met lekker eten. Vooral de wekelijkse barbecue is een aanrader!

De kamers zijn ruim en zeer netjes (net gerenoveerd?), de bedden liggen goed en alles wordt super goed schoongemaakt.

We hadden een keer een klein probleem met warm water, maar dat werd gelijk opgelost.

De ligging is verder prima. Aan het eind van de straat loop je een grotere straat in met allerlei winkels, restaurants en barretjes. Wij waren er net voor Pasen, maar toen was veel nog wel gesloten. Je zag langzaamaan dat alles open ging. Dus niet té vroeg in het seizoen gaan.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 19 september 2018 via mobiele applicatie

Wij konden deze accommodatie niet meer boeken maar omdat vrienden hier wel zaten waren wij ook overdag en savonds welkom. Zo vriendelijk al het personeel en de eigenaren. Wil je zeker weten dat je de juiste accommodatie boekt doe t via TUI of via facebook.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 11 juni 2018

Deze studio’s zijn 2 verschillende accommodaties op één terrein en zijn van 2 broers.
De ene broer Dinos heeft hele mooie gerenoveerde studio’s en appartementen. De andere broer Michaelis heeft zeer verouderde en ernstig vervuilde studio’s.
Onze studio had een koelkast die van binnen helemaal geroest was en vol met schimmel zat, de waterkoker was ook beschimmeld en te vies om te gebruiken, plastic wegwerpbestek in een besteklade met voedselresten, 2 vieze pannen en een plastic bakje in het gootsteenkastje, kapotte tv, kapot toilet en een airconditioning die zo ernstig vervuild was dat we van onze reisagent het advies kregen om deze niet aan te zetten ivm onze gezondheid. Daarnaast lag het appartement vol met haren, stof en andere viezigheid.
Na het zien van onze studio hebben wij de eigenaar om een gerenoveerde studio gevraagd zoals wij die ook gereserveerd hadden. Michaelis was niet voor rede vatbaar, er viel absoluut niet met hem te praten en zijn vrouw werd zelfs agressief. Hij zei dat de gerenoveerde studio’s van zijn broer zijn en dat hij daar niets mee te maken heeft.
Omdat het al 1 uur ’s nachts was kon onze reisagent op dat moment niet veel doen en moesten we noodgedwongen 1 nacht in deze viezigheid blijven.

Ik snap dat de reviews goed zijn van deze accommodatie, de ligging is perfect, rustig maar toch dicht bij het centrum en het strand, alles is op loopafstand. De tuin is prachtig en heeft een mooi zwembad en een gezellig terras met bar/restaurant met vriendelijk personeel dus als je in een gerenoveerde studio zit is het echt een super accommodatie.

Zoek van te voren goed uit bij welke broer je geboekt hebt maar zelfs dan is het nog geen garantie. Wij hebben meerdere mensen gesproken die via verschillende reisorganisaties de gerenoveerde studio’s gereserveerd hadden maar toch in de oude studio’s van Michaelis terecht kwamen.
En dan wordt je vakantie echt een nachtmerrie

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 18 juni 2017

Wij zijn hier een week geweest ,eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken,eten en drinken goed en voordelig,en ook de wekelijkse barbecue op woensdag avond is erg leuk,studio is eenvoudig en de douche is erg klein,maar sommige apartementen zijn al gerenoveerd en hebben een ruimere douche!
Ligging is geweldig! Dicht bij strand en centrum v Faliraki,helaas hebben wij na 3 dagen een scooterongeval gehad waardoor we daarna niet meer zo konden genieten maar ook daarna eigenaren heel behulpzaam.als je ontbijt hebt bijgeboekt wordt dit op je kamer gebracht,ontbijt(is heel eenvoudig).

Kamertip: Probeer een gerenoveerde kamer te krijgen!
Datum van verblijf: juni 2017